دانلود کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها اثر میشل بارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

معرفی کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها، یک داستان تاریخی نوشته‌ی میشل بارکر با ترجمه‌ی کارن اقوامی است. کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها ماجرای مهاجرت زندانیان فرانسوی به آلمان برای کار در مزارع آلمانی‌ها است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی با فرانسوی‌ها را با صدای مهرانه امروانی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

در زمان جنگ جهانی دوم، زندانی‌های فرانسوی بعد از جنگ به آلمان مهاجرت کردند. کار آن‌ها در آلمان کارکردن در مزارع بود. چون بسیاری از  مردان آلمانی برای جنگیدن و حفاظت از کشور به میدان‌های جنگ رفته بودند و خانواده‌ها به کمک زیادی نیاز داشتند. کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها از زبان دختر کوچکی روایت می‌شود که در آن دوران هفت ساله بوده است و تمام این ماجراها را به چشم خودش دیده است. او که در یک خانواده‌ی پرجمعیت همراه مادر و چهارتا خواهر و برادرش زندگی می‌کند، از مهاجرت و زندگی با فرانسوی‌ها خیلی خوشحال است. چون پدرش به جنگ رفته است و مزرعه‌ی بزرگ آن‌ها کارهای زیادی دارد. 

کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به دنبال یک داستان لطیف و تاریخی می‌گردید، کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها بهترین انتخاب برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

«سال ۱۹۴۴ من هفت سالم بود که زندانی‌های فرانسوی بعد از جنگ وارد کشور ما شدند. مامانم بهمون گفته بود که اسیرهای جنگی، به اینجا آمدند تا وقتی مردم برای حفاظت از کشور، می‌جنگند، توی مزرعه بهمون کمک کنند. او به من گفت که ما فقط برای مدت کوتاهی زندانی‌ها را قرض گرفتیم. بعد از تمام شدن جنگ آن‌ها به خانه‌شان برمی‌گردند. از اینکه زندانی‌ها با ما زندگی می‌کردند، خوشحال بودم. چون پدرم به جنگ رفته بود و ما تنها بودیم. من توی خانواده‌ی بزرگی زندگی می‌کردم. مامانم و پنج‌تا بچه‌هایش. تنها پسری که توی خانه‌ی ما زندگی می‌کرد، برادر کوچولوم، فرنز بود. ما توی مزرعه به کمک نیاز داشتیم. چون نگهداری از صدوپنجاه ‌تا مرغ و یک گله گاو، کار سختی بود. شش تا اسب هم داشتیم که بهمان کمک می‌کردند تا وسایلمان را با کالسکه جابه‌جا کنیم. در مقایسه با بقیه روستاهای توی آلمان، ما خیلی خوش‌شانس بودیم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان