دانلود کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید با صدای محبوبه سعیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید

معرفی کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید

کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید نوشتهٔ لوئیز ال. هی و شریل ریچاردسون و ترجمهٔ مینا اعظامی است. محبوبه سعیدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. چگونه سفر زندگی را آگاهانه، پر سرور، آسوده و در آرامش سپری کنیم؟

درباره کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید

سخن لوئیز ال. هی در کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید، این است که تنها نیکویی است که پیش روی ما قرار دارد. این جمله، فکری آرامش‌بخش است که ترس از آینده را می‌زداید و اجازه می‌دهد هر روز با اعتماد چشم بگشاییم و احساس آسودگی کنیم و زندگی بی‌نظیرمان را رقم بزنیم. گفته‌های این نویسنده، برای بسیاری از مردم دنیا مانند فانوس دریایی عمل می‌کند؛ آنان را از تاریکی یأس و نومیدی بیرون می‌آورد و به روشنایی و زندگی بهتر رهنمون می‌شود. شریل ریچاردسون نیز که نویسنده‌ای مشهور است، یکی از افرادی است که لوئیز ال. هی تأثیر بسیاری در او نهاده است. این ۲ فرد برجسته، دلیلی زنده بر این واقعیت‌ هستند که اصول معنوی موردبحثشان در این کتاب صوتی، مؤثر واقع می‌شود. با شنیدن این کتاب، در خواهید یافت شما نیز از این توانایی برخوردارید که زندگی بی‌نظیرتان را رقم بزنید!

شنیدن کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی نویسنده، سخنران انگیزشی و مؤسس «خانۀ هی» است. لوئیز هی در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلسِ آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزۀ خودشناسی است. کتاب مشهور «شفای زندگی» از همین نویسنده منتشر شده است. او در موسسۀ خود همراه با نویسندگان و ناشران دیگر در حوزۀ خودشناسی، به تدریس آموزه‌های خود می‌پردازد.

بخشی از کتاب صوتی زندگی بی نظیرتان را رقم بزنید

«ما یک دستگاه معنوى بى‌نظیر هستید. درست هم‌اکنون، بیش از پنجاه‌تریلیون سلول در جسمتان با یکدیگر کار مى‌کنند، درنتیجه شما مى‌توانید این جمله را بخوانید. سلول‌هایتان با هم جدل نمى‌کنند. آن‌ها در چگونگى عملکردها تردید نمى‌کنند. آن‌ها همچنین درباره‌ى اینکه چه کسى باهوش‌تر یا لایق‌تر است، بحث نمى‌کنند. آن‌ها با هم در نوعى هماهنگى زیبا قرار مى‌گیرند تا دستگاهى که «بدن شما» نامیده مى‌شود، در هر دقیقه، در بالاترین سطح ممکن کار کند. چه اعجازى! همین هماهنگى متقابل در دنیاى بیرونمان نیز صورت مى‌گیرد. هر روز افکار، گفتار، اعمال، و احساسات شایعمان، بنا به مشیت الهى، با انرژى کائنات همکارى مى‌کند تا زندگى‌مان را رقم بزند. با تمرکز انرژى‌مان به شیوه‌اى مثبت، بسیار محتمل است که رویدادهایى خوب براى‌مان رقم بخورد. به همین سادگى است.

ممکن است در ابتدا، وقتى بخواهید این قدرت رقم‌زننده را مصرانه فرابخوانید و انرژى‌تان را خردمندانه به‌کار برید، این کار را کمى دشوار بیابید. به‌طور کلى، بیشتر ما به‌گونه‌اى تربیت شده‌ایم که در ترس زندگى کنیم؛ در لاک دفاعى فرو برویم و بر این اساس فکر و عمل کنیم؛ به دنبال آنچه کارایى ندارد باشیم، آنچه ممکن است اشتباه باشد، یا آنچه براى زندگى ما مناسب نیست. کافى است فقط چند دقیقه‌اى به اخبار نگاه کنید، یا عناوین روزنامه‌ها یا خبرهاى برخط را بخوانید، تا ببینید تمرکز اصلى جمع بر چیست. این پیام‌هاى بیشتر، بیهوده و ترس‌آلود، مى‌تواند بى‌آنکه خودتان آگاه باشید بر شما اثر بگذارد. فروبردن خود در این انرژى ترس‌آلود و افسرده‌ساز، منفى‌ها را همیشگى مى‌کند. براى مثال، ممکن است به‌شدت به برنامه‌هایى مستند عادت کنید که مردم را در بدترین اوضاع نشان مى‌دهد، و ببینید که شما نیز در احاطه‌ى کسانى هستید که همیشه در بحرانى از آن جنس گرفتارند. یا اینکه در سر کارتان، به ماجراهاى اندوهبارى کشانده شوید و با حرف‌زدن از جزئیات بى‌مورد مسائل زندگى‌تان یا شکوه کردن از آنها، در آن مشکل سهیم شوید.»

نظرات کاربران

leyli1346
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

عالی و روان بود.

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان