دانلود کتاب صوتی موفقیت همیشگی با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت همیشگی اثر مارک سنبورن

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت همیشگی

معرفی کتاب صوتی موفقیت همیشگی

خلاصهٔ کتاب صوتی موفقیت همیشگی نوشتهٔ مارک سنبورن و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی موفقیت همیشگی

خلاصهٔ کتاب صوتی موفقیت همیشگی برای ما از راز موفقیت سخن گفته است. مارک سنبورن به ما می‌آموزد که چگونه همواره در راستای رسیدن به اهدافمان باشیم و از مسیر خارج نشویم. این اثر صوتی دربرگیرندهٔ یکی از سخنرانی‌های انگیزشی نویسنده است که به ما می‌آموزد چگونه در همه حال و در هر شرایطی در مسیر موفقیت گام برداریم. موفقیت مفهومی است که برای هر فرد تعریفی متفاوت دارد. معیاری که شما با آن موفقیت را تعریف می‌کنید، مهم‌ترین کلید برای موفق‌شدن است. پیش از هر چیز لازم است در خود کنکاش کنید تا تعریفی از مفهوم موفقیت در جهان‌بینیتان به دست آورید. داشتن یک شغل عالی، یک خانهٔ بزرگ در بهترین نقطهٔ شهر یا خانواده‌ای صمیمی؟ تعریف شما از موفقیت چه مصادیقی را شامل می‌شود؟ ممکن است هر کس تعریف منحصربه‌فردی از این مفهوم داشته باشد، اما همه دراین‌باره در یک چیز مشترک هستیم و آن اینکه موفقیت برای هر کدام از ما دربرگیرندهٔ هر معنایی که باشد، همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. دستیابی به موفقیت تبعات درخشانی را در زندگی ما به ارمغان می‌آورد؛ افزایش انگیزه، بالارفتن اعتمادبه‌نفس، برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر و... . در این خلاصه کتاب صوتی، مارک سنبورن نکاتی را که به شما در این سفر پر چالش کمک می‌کند، ارائه داده است.

شنیدن کتاب صوتی موفقیت همیشگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی موفقیت همیشگی

«گام پنجم: از نظامی‌ها درس بگیریم. دوست من به‌اسم کلیا مک‌کلری تو زمان جنگ ویتنام به کشورمون خدمت کرد. اون تو زمان جنگ یه دست و یه چشمش رو از دست داد. اون آسیب‌های جدی‌ای دید. به من یه کلمه‌ای یاد داد که نظامی‌ها تو زمان مبارزه و خارج از مبارزه استفاده می‌کنند و این کلمه «فیدو»ئه. یعنی فراموش کن و پیش برو. گاهی ما متوجه نمی‌شیم که چرا یه چیزی رخ داده و من فکر می‌کنم بعضی از افراد تو این مواقع کاملاً تو این حس پشیمونی و ناراحتی گیر می‌افتند. و این گیر افتادن رو به عنوان راهی برای درک بیشتر توجیه می‌کنند. من مطمئن نیستم که چرا بعضی اتفاقات رخ می‌دن. مثلاً چرا اتفاقات بد برای آدمای خوب رخ می‌ده. من نمی‌دونم چرا گرایش خوش‌بین می‌گه اگه شما نمی‌تونید مسئله‌ای رو متوجه بشید یه به اون بخندید، فراموشش کنید و پیشروی کنید. این اصطلاح برای نظامیا جوابگو بوده و می‌تونه برای ما هم مفید باشه اگه بخوایم از گرایش خوش‌بین پیروی کنیم. حالا به ذهنیت سوم می‌ریم: قدرت نفوذ یادگیرنده. ما باید پیوسته در حال یادگیری باشیم. چون جهان در حال تغییره.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان