دانلود کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی اثر جاش برنوف

دانلود و خرید کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

نویسنده:جاش برنوف
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

خلاصه‌کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی نوشتهٔ جاش برنوف و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی به ما یاد می‌دهد که محتوایی بی‌آلایش و بدون حشو تولید کنیم. با شنیدن این خلاصه‌کتاب ما شجاعت و مهارت لازم برای پاک‌سازی متن از اصطلاحات ضعیف و بی‌معنا، ترکیب‌های مجهول و کلمات اغراق‌آمیز را به دست خواهیم آورد. توجه بیش‌ از اندازه به حجم محتوا، به‌جای کیفیت آن در صفحه‌های مجازی باعث شده تولیدکنندگان محتوا حساسیت خود را نسبت به ارزش کیفی متن از دست بدهند. جاش برنوف در خلاصه‌کتاب صوتی حاضر به ما نشان داده است که کیفیت محتوا اهمیت بسیار بالایی دارد. این اثر، چکیدهٔ مطالبی است که این نویسنده پیش‌تر در کتاب‌ها و متن‌های دیگری مطرح کرده بود. او این کتاب را به‌عنوان اولین راهنمای جامع نوشتن در دنیای امروز معرفی کرده است. در جهانی پر سروصدا که در هر لحظه هزاران محتوای متنی روی صفحه‌های بزرگ و کوچک خوانده می‌شوند، پرهیز از حشو و جملات اضافی ضروری به نظر می‌رسد.

شعار اصلی جاش برنوف در خلاصهٔ کتاب صوتی «محتوانویسی بدون مزخرف‌گویی» توجه به وقت خواننده است. او از تولیدکنندگان محتوا می‌خواهد که وقت خواننده را ارزشمندتر از وقت خود بدانند. از نظر او یک کارشناس محتوا باید پروژه‌های نوشتاری را با اطمینان برنامه‌ریزی و اجرا کند، ویرایش‌ها و بررسی‌ها را بدون نقص مدیریت کند و بر همهٔ قالب‌های نوشتاری رایج از نوشتن ایمیل و پست‌های شبکه‌های مجازی گرفته تا گزارش‌ها و مقاله‌های خبری تسلط داشته باشد. این نویسنده معتقد است باید تمام چیزهایی را که درمورد نوشتن یاد گرفته‌ایم، کنار بگذاریم و شیوهٔ نوشتن مناسب صفحات مجازی و وب‌سایت‌ها را بیاموزیم. مردم حدود ۳۶ ثانیه را صرف مطالعهٔ یک مقالهٔ خبری متوسط می‌کنند. یک تاجر معمولی حداکثر ۴۶ ساعت در هفته را صرف خواندن و نوشتن می‌کند. در چنین وضعیتی باید کلمات و جملات را به‌درستی انتخاب کرد. از نظر جاش برنوف انتشار بی‌وقفهٔ محتوا در فضای واقعی و مجازی، زندگی پر سروصدایی برای مردم ایجاد کرده است. نوشتهٔ خوب باید این سروصدا را از بین ببرد و توجه را به خود جلب کند. محتوای خوب باید بدون مزخرفات اضافی نوشته‌ شود و کیفیت مناسبی برای مخاطب داشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حرفهٔ تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی محتوا نویسی بدون مزخرف گویی

«من قصد دارم با شما در مورد اینکه چرا این موضوع می‌تواند تفاوت ایجاد کند صحبت کنم. به این دلیل که شما می‌توانید با یادگرفتن راه‌های نوشتن به‌دور از چرندیات واقعاً کیفیت حرفه‌ای خودتان را بهبود بدهید. به‌طور خاص شما در موقعیتی هستید که اول‌ از همه باید هر منظوری را که دارید مجسم کنید.

وقتی شما تشخیص دادید که می‌توانید به‌ دور از هرگونه پرت‌وپلانویسی به‌وضوح بنویسید، هرآنچه که شما بنویسید ارتباط بیشتری با منظور شما پیدا می‌کند و نوشته‌های شما اغلب می‌تواند تفکرات شما را منتقل کند. این امر باعث می‌شود که شما در کار خودتان با بقیه‌ی مردم فرق داشته باشید. من می‌توانم بر اساس تجربه‌ی شخصی خودم به شما بگویم که وقتی شما قدرتمندانه و به‌وضوح ارتباط برقرار می‌کنید احتمال بیشتری می‌رود که آنچه می‌گویید مثمر ثمر واقع بشود. چون در این حالت نوشته‌های شما با همه‌ی چرندیاتی که وجود دارد به یک مرزبندی مشخص می‌رسد.»

نظرات کاربران

seyed
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

در حد یه مقاله گوگل بود

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان