دانلود کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته

امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته

کتاب صوتی «بازاریابی محتوا در ۷ هفته» اثری از marketing content institute است. این کتاب با گویندگی مهدی سعادتی توسط انتشارات کلید آموزش  منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته

از آنجایی که امروزه شبکه‌های اجتماعی، قوی‌ترین راه ارتباطی در دنیا هستند قدرت بازاریابی محتوا بیش از گذشته نمود دارد. اکنون لازم است که تمام افراد فعال در حوزه‌ٔ بازاریابی نگاه ویژه‌ای به بازاریابی محتوا داشته باشند. کتاب بازاریابی محتوا در 7 هفته، به شما کمک می‌کند در این مسیر رو به رشد و قدرتمند، از دیگران سبقت بگیرید. راهنمایی‌های قدم‌به‌قدم این کتاب می‌تواند هم برای تولیدکنندگان مبتدی و هم تولیدکنندگان باسابقه‌تر محتوا کارامد باشد. 

کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تولیدکنندگان محتوا و دوستداران کتاب‌هایی با موضوع بازاریابی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی بازاریابی محتوا در ۷ هفته

«امروزه مسئله‌ی بازاریابیِ محتوا مثل فروش یک قوطی آب معدنی، امری کاملاً طبیعی بوده و چیز جدیدی نیست. این مسئله، شباهت قابل‌توجهی با نمونه‌های پیش از خود دارد؛ مانند «سمینارهای تحت وب» و «بازاریابی ایمیلی». اما لطفاً فریب نخورید! درست همان‌طور که یک آرایش موی متعلق به دهه‌ی هشتاد نمی‌تواند با جریان مد امروزی سازگار باشد، بازاریابی محتوا نیز نسبت به سابق، به موجود جدید و قدرتمندتری تبدیل شده است که می‌تواند برای یک شرکت، ایجاد اعتبار کند و یا اعتبار آن را نابود نماید و این همه را مدیون چیزی هستیم به نام: «رسانه‌‌های اجتماعی». احتمالاً همین الان شما در چندین شبکه اجتماعی عضو هستید. پس بهتر این حرف را درک خواهید کرد.»

نظرات کاربران

نام کاربری
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

کتاب مفیدیه, شالوده بازاریابی محتوا رو به خوبی توضیح میده و کمکتون میکنه اگه کسب و کار دارید بهتر در زمینه بازاریابی محتوا عمل کنید و اگر میخواید شروع کنید, سنجیده شروع کنید.

یاسین رحمانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

بله. کتاب مفید و کاربردی بود و خیلی ذهنم رو توی بازاریابی محتوایی باز کرد.

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان