دانلود کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته با صدای پدرام شهرابادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته اثر یوسف قوجق

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته

نویسنده:یوسف قوجق
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته

کتاب صوتی «تاریخ با طعم زغال اخته» نوشتهٔ یوسف قوجق است و ناشر صوتی سماوا آن را با گویندگی پدرام شهرابادی منتشر کرده است. این کتاب به داستانی در دل تاریخ پهلوی و به ماجراهای دوران رضاشاه می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته

جرقهٔ نگارش این داستان، از علاقهٔ یک زن و مرد به هم آغاز می‌شود؛ زن و مردی که دو روحیهٔ متفاوت داشتند؛ زن که «آنا» صدایش می‌زنند، از مخالفان رضاشاه است اما مرد از قزاق‌ها و کهنه‌سربازهای او. نویسنده تلاش دارد تا با استفاده از نثری شیرین، شخصیت‌‌پردازی و با استفاده از گفت‌وگوهای متعدد خواندن این اثر را برای مخاطب خود شیرین کند.

قوجق در کتاب تاریخ با طعم زغال اخته از زوایای مختلف به ماجراها پرداخته است؛ از این جهت صداهای گوناگونی از این کتاب تازه به گوش می‌رسد.

مخ‌تعطیل شمارهٔ یک و مخ‌تعطیل شمارهٔ دو با هم رقابت دارند که ببیند کدامشان بچه‌های بیشتری را می‌توانند با حکایت‌های خودشان سرگرم کنند. داستان‌های خیالی‌شان که تمام می‌شود می‌روند سراغ داستان‌های واقعی و روی‌کار‌آمدن رضاخان.

آن‌ها اینقدر به کل‌کل خودشان ادامه می‌دهند که یحیی از مدرسه اخراج می‌شود و فرهاد به‌عنوان مخ‌تعطیل شمارهٔ یک مفتخر. اما این پایان ماجرا نیست و مخ تعطیل‌ها همچنان با هم کار دارند اما این بار به‌جای اینکه با هم رقابت کنند هر دو در یک تیم هم‌بازی می‌شوند.

کتاب صوتی تاریخ با طعم زغال اخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به نوجوانان و دوستداران داستان‌های تاریخی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۷۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان