دانلود کتاب صوتی نمادهای فنگ شویی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمادهای فنگ شویی اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی نمادهای فنگ شویی

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نمادهای فنگ شویی

کتاب صوتی نمادهای فنگ شویی نوشته نازنین آذرسا است و با صدای خود نویسنده منتشر شده است. این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه با استفاده از نمادها انرژی‌های مثبت را جذب کنیم.

درباره کتاب نمادهای فنگ شویی

فنگ شویی مانند هر علم دیگری دارای نمادها و قوانین خاص خود است. بسیاری از نمادهای فنگ شویی ممکن است ناشناخته باشد. با اینکه قرن‌ها است از فنگ شویی در شرق آسیا استفاده می‌شود اما هنوز برای مردمان سایر کشورها رمزآلود و پر از ناشناخته‌ها است.

فنگ شویی تاریخچه‌ای کهن و معنایی غنی دارد و نمادهای آن تأثیر بسیاری در دکوراسیون دارند. چینی‌ها و افرادی که با فرهنگ آسیای شرقی آشنا هستند از عناصر شناخته شده در چین برای فنگ شویی منزل خود استفاده می‌کنند. برای افرادی با فرهنگ‌های دیگر استفاده از نمادهای هم‌معنای جایگزین، شناخته‌تر و قابل‌قبول‌تر است. به طور مثال برای ما ایرانیان آب و آینه بسیار آشنا و صمیمی است. شیشه‌های رنگی، پنجره‌های چوبی، سفال و هرآنچه به طبیعت نزدیک است همیشه در فرهنگ ایرانی به کار برده شده است بنابراین اگر نمادهای اصلی فنگ شویی را با سلیقهٔ خود هماهنگ نمی‌بینید به دنبال جایگزین آن بگردید.

برای افرادی با فرهنگ‌های دیگر استفاده از نمادهای هم‌معنای جایگزین، شناخته‌تر و قابل‌قبول‌تر است. به طور مثال برای ما ایرانیان آب و آینه بسیار آشنا و صمیمی است. شیشه‌های رنگی، پنجره‌های چوبی، سفال و هرآنچه به طبیعت نزدیک است همیشه در فرهنگ ایرانی به کار برده شده است بنابراین اگر نمادهای اصلی فنگ شویی را با سلیقهٔ خود هماهنگ نمی‌بینید به دنبال جایگزین آن بگردید.

در این کتاب صوتی ارزشمند و کوتاه دررابطه‌با نمادهای علم فنگ شویی صحبت می‌شود. نمادهای فنگ شویی در واقع آنچه پیرامون ماست را برایمان معنا می‌کند که بدانیم چه چیزی برایمان خوب است و چه چیزی دارای انرژی منفی است.

فنگ شویی مانند هر علم دیگری، دارای نمادها و قوانین خاص خود است. نمادهای فنگ شویی تأثیر بسیاری در دکوراسیون و چیدمان دارند. زمانی که انسان یک نماد معنادار را می‌بیند، در ذهن خود و به طور ناخودآگاه، خاطره یا تفکری به وجود می‌آید که حتی ممکن است توجهی به آن نکند. عکس‌العمل انسان به یک نماد، می‌تواند روی تصمیم‌گیری او تأثیر بگذارد. در واقع علامت‌ها به‌صورت ناخودآگاه روی ما تأثیر می‌گذارند. اگر از نمادها به‌درستی استفاده کنید، می‌توانند ابزار قدرتمندی برای گرفتن نتایج بهتر در زندگی باشند. در فنگ شویی شما می‌توانید با انتخاب نمادهایی که عکس‌العمل‌های خاصی به همراه دارند، وضعیت موردنظر خود را در زندگی برقرار کنید.

شنیدن کتاب نمادهای فنگ شویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به استفاده کاربردی از فنگ شویی در زندگی روزمره پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۳۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۳۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان