دانلود کتاب صوتی افسون انرژی با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسون انرژی اثر محمدمهدی دوستی

دانلود و خرید کتاب صوتی افسون انرژی

معرفی کتاب صوتی افسون انرژی

کتاب صوتی افسون انرژی نوشتهٔ محمدمهدی دوستی است. نسرین رضائی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی افسون انرژی

کتاب صوتی افسون انرژی حاوی توصیه‌های یک ایرانی برای رسیدن به جاه‌طلبانه‌ترین آرزوهایتان است. این کتاب صوتی نوشتهٔ محمدمهدی دوستی و یکی از آثار پرفروش آثار سال ۱۴۰۱ بوده است که رمز‌ورازهای موفقیت را در اختیارتان می‌گذارد. نویسنده مفهوم انرژی را با نگاهی نو بررسی کرده و به شما می‌آموزد چگونه قدرت درونی خود را کشف و آن را برای تحقق اهدافتان به کار بگیرید. کتاب صوتی افسون انرژی را به شما پیشنهاد می‌شود، اگر می‌خواهید لنگری درونی برای پیشروی در مسیر زندگی بیابید و در بحبوحه‌ٔ طوفان‌ها محکم و سربلند اهدافتان را دنبال کنید.

گفته شده است که این اثر صوتی، یک راهنمای خوشبختی کلیشه‌ای نیست؛ محمدمهدی دوستی به هیچ داستان ماورایی یا جملهٔ قصاری برای برانگیختن توجه شما متوسل نمی‌شود؛ چون موفقیت او رهاورد پایداری و خردی است که در طول سال‌ها آزمون و خطا به دست آمده است. آنچه در این اثر می‌شنوید، قصه‌ای واقعی از کامیابی و پیروزی است؛ پس اگر به‌دنبال میان‌بری جادویی برای گذشتن از سختی‌ها هستید، کتاب افسون انرژی مناسب شما نیست! اما اگر از کار سخت باکی ندارید و در میان آثار موفقیت و خودسازی غربی که بازار کتاب را به تسخیر خود درآورده‌اند به‌دنبال روایتی ایرانی می‌گردید، توصیه می‌شود همین امروز کتاب صوتی «افسون انرژی» را تهیه کنید.

شنیدن کتاب صوتی افسون انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی افسون انرژی

«دومین‌ دورۀ‌ه‌یمسابقات بدمینتون شروع می‌شود. شما این‌ بار بیشتر از قبل‌ تلاش می‌کنید‌. می‌خواهید‌ این‌ بار حتماً برنده شوید‌! هر روز، ساعت‌ها تمرین‌ می‌کنید‌ و شب‌ها از شدت خستگی‌ بیهوش می‌شوید، اما صبح‌ سرحال و قبراق سرِ تمریناتتان ‌می‌روید‌. آن خستگی‌های‌ بدنی‌ چیزی‌ از انرژی‌ درونی‌تان کم‌ نمی‌کنند. بعضی‌ از دوستانتان‌ وقتی‌ سخت‌کوشی‌ شما را می‌بینند، می‌گویند: «خسته‌ نشدی‌ از بس‌ تمرین‌ کردی‌؟ چه‌ فایده! حریفت‌ خیلی‌ قَدَر است» یا می‌گویند: «ای‌ بابا، تو این‌همه‌ انرژی‌ را از کجا می‌آوری‌ که‌ خسته‌ نمی‌شوی‌؟» یک‌ لحظه‌ همین‌ جا درنگ‌ کنیم!

دوستانتان‌ هم‌ از کلمه‌ انرژی‌ استفاده کرده‌اند تا وضعیت‌ شما را بفهمند.

شما همچنان که‌ نفس‌نفس‌ می‌زنید‌ و عرق می‌ریزید‌، جواب می‌دهید‌: «خسته‌؟ نه‌، چرا خسته‌ شوم؟ اتفاقاً خیلی‌ هم‌ خوب است!»

هرچه‌ روز مسابقه‌ نزدیک‌تر می‌شود، شما سخت‌تر تمرین‌ می‌کنید‌. هر تمرین‌ به‌ شما انرژی‌ می‌دهد تا با انگیزه‌ی قوی‌تری‌ به‌ مسابقه‌ بروید‌. دوستانتان‌ فقط‌ عرق ریختن‌ها، سرخی‌ صورت و نفس‌نفس‌ زدن‌هایتان‌ را می‌دیدند و تصور می‌کردند که‌ شما فقط‌ در حال از دست‌ دادن انرژی‌ هستید.

البته‌ تصور اشتباهی‌ نبود؛ شما هرچه‌ بیشتر ورزش و تمرین‌ می‌کنید، ‌ انرژی‌ جسمانی‌ بیشتری‌ از دست‌ می‌دهید‌. می‌دانید‌ اشتباه آن‌ها در کجا بود؟ دوستانتان‌ تابع‌ معادله‌ی فیزیکی‌ کار و انرژی‌ بودند و شما تابع‌ قاعده‌ی جادوگر انرژی‌!

معادله‌ی کار و انرژی‌ در فیزیک‌ می‌گوید: «انجام کار، متناسب‌ با مصرف انرژی‌ است‌»؛ یعنی‌ هرچه‌ شما کار سخت‌تری‌ انجام دهید، انرژی‌ بیشتری‌ مصرف می‌کنید. یک‌ ماشین‌ اسباب‌بازی‌ شارژی‌ را در نظر بگیرید؛ حرکت‌ این‌ ماشین‌ مستلزم مصرف انرژی‌ باتری‌ است. حالا فرض کنید با حرکت چرخ‌های ماشین اسباب‌باز‌ی، به‌جای مصرف انرژی، باتری شارژ شود! نظر جادوگر انرژی‌ هم‌ درباره‌ معادله کار و انرژی‌ دقیقاً همین‌ است؛ یعنی: «انجام کار به‌ معنای‌ مصرف انرژی‌ درونی‌ نیست، ‌ بلکه‌ برعکس‌ می‌تواند انرژی‌ درونی‌ شما را افزایش‌ دهد»؛ یعنی هم‌زمان با انجام بعضی از کارها، سطح انرژی درونی افزایش پیدا می‌کند.»

نظرات کاربران

مهسا خاکی
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

یکی از بهترین کتابایی که خوندم

الهه سالاری
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

کتابی که میتونه نیرومحرکه ی شما باشه عالی👏👏👏

امیرمحمد خبیری
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

اگر دنبال راهی برای شکست نخوردن هستید، بهتون پیشنهاد میکنم..

yunes
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

کتاب خیلی خوبیه اگه می خواین کسبو کاری رو شروع کنین یا انرژی پایین دارین خیلی بدرد شما می خوره

کاربر 3438317
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

خیلی کتاب عالیه😍

کاربر ۵۱۴۹۵۶۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

اگه کسی در درون خودش غمگینه،یاازچیزهای دیگه ای ناراحته یامیخوای به موفقیت بررسی یکی ازبهترین راه هایی که میتونه شادت کنه و پرانرژیت کنه وبه چیزی که میخوایی بررسی، خواندن این کتابه.

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان