دانلود کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق با صدای سمانه مبلغ حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق اثر جان سی. مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

معرفی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق نوشتهٔ جان سی. مکسول و ترجمهٔ زهرا درخشان و با صدای سمانه مبلغ حسینی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد فکرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند.

درباره کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

همهٔ انسان‌ها دوست دارند در زندگی موفق باشند. اما فقط با یک اندیشه خوب نمی‌توان زندگی خوب و موفق ساخت. کسانی که یک فکر خوب دارند و می‌کوشند برای کل امور زندگی از آن استفاده کنند، اغلب با ناکامی مواجه می‌شوند. نوابغی با یک موفقیت، نویسندگان تک‌کتابی، سخنرانانی که حامل یک پیام هستند، مخترعان دوره‌ای خاص که کل زندگی‌شان را وقف دفاع یا ترویج آرمانی می‌کنند، شامل این افراد هستند.

موفقیت متعلق به کسانی است که کوه کاملی از طلا دارند که مدام از آن استخراج می کنند، نه کسانی که تکه‌ای طلا پیدا می‌کنند و می‌کوشند پنجاه سال با آن زندگی کنند. برای اینکه طلای زیادی نصیبتان شود نیاز دارید فرآیند تفکر خوب را تکرار کنید.

در کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق مطالبی را می‌شنویم که با به‌کارگیری آنها می‌توانیم فکرمان را تغییر دهیم تا زندگی‌مان تغییر کند و به اهمیت تغییر طرز تفکرمان پی می‌بریم.

کتاب طرز تفکر افراد موفق را انتشارات پیکان به چاپ رسانده و به همت نشر صوتی موج کتاب با صدای خانم سمانه مبلغ حسینی گویا شده است.

شنیدن کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

«چیزی که به آن فکر می‌کنیم تعیین‌کنندهٔ شخصیت ماست. شخصیتی که داریم تعیین می‌کند چه کاری را انجام دهیم و این فکر ما است که ما را به سوی موفقیت یا نابودی سوق می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان