دانلود کتاب صوتی مبانی موفقیت با صدای حامد کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مبانی موفقیت اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی مبانی موفقیت

نویسنده:جک کنفیلد
گوینده:حامد کریمی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مبانی موفقیت

کتاب صوتی مبانی موفقیت نوشتهٔ جک کنفیلد (نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی) و ترجمهٔ گیتی شهیدی است. حامد کریمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مبانی موفقیت

کتاب صوتی مبانی موفقیت اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ میلادی وارد بازار نشر شد. جک کنفیلد در این کتاب پرفروش و تأثیرگذار، از تجربیات چند دهه از زندگی خود بهره گرفته و آن‌ها را در قالب یک راهنمای کاربردی و الهام‌بخش به مخاطبان ارائه کرده است؛ راهنمایی که می‌تواند به همهٔ افراد کمک کند تا از جایگاه کنونی خود در زندگی، به نقطهٔ مطلوب خود برسند. کتاب صوتی مبانی موفقیت به شما می‌آموزد که چگونه اعتمادبه‌نفسمان را بالا ببریم، از پس چالش‌های روزمره برآییم، باانگیزه و هدفمند زندگی کنیم و به درک درستی از آرزوهایمان برسیم. این کتاب صوتی دربردارندهٔ قواعدی است که توسط مردان و زنان موفق در طول تاریخ به کار گرفته شده‌اند. این قواعد اگر در کنار یکدیگر و به‌شکلی مداوم به کار گرفته شوند، خواهند توانست زندگی شما را فراتر از آنچه تصور می‌کنید، دگرگون سازند.

کتاب مبانی موفقیت دربردارندهٔ نزدیک به ۶۰ اصل است که در ۶ بخش تقسیم شده و عمل به آن‌ها می‌تواند زمینهٔ موفقیت فردی را فراهم آورد. نویسنده باور دارد که او در زندگی شخصی این اصول را به اجرا درآورده است و کارآمدی آن‌ها را تجربه کرده است. بخش اول، «پایه و اساس موفقیت»، حاوی ۲۵ فصل و اصول کلی است که باید آن‌ها را برای رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید، به کار ببرید. با کشف این مسئله که لازم است مسئولیت صددرصد زندگی و نتایج و اهداف خود را بر عهده بگیرید، شروع خواهید کرد. بخش دوم، «خود را برای موفق‌شدن تغییر دهید»، بر اهمیت کار درونی که انجامش لازم است تأکید دارد؛ مهارتی که به شما کمک می‌کند هرگونه مانع ذهنی و احساسی را که بر سر راه موفقیت دارید، برطرف کنید. بخش سوم، «گروه موفقیت خود را تشکیل دهید»، به شما نشان می‌دهد چگونه و چرا باید انواع مختلف گروه‌های حمایتی را بسازید تا بتوانید وقت خود را به‌طور منحصربه‌فرد بر نبوغ اصلی خود متمرکز کنید. در بخش چهارم، «روابط موفق ایجاد کنید»، یک‌سری اصول به شما آموزش داده شده است؛ روش‌هایی عملی برای بنانهادن و حفظ روابط موفقیت‌آمیز. سرانجام چون بیشتر مردم موفقیت را با داشتن پول برابر می‌دانند و چون پول برای حیات و ارتقای کیفیت زندگی ما ضروری است، بخش پنجم «پول و موفقیت» نام‌گذاری شده و به شما خواهد آموخت که چگونه درمورد پول هوشیارتر و مثبت‌تر باشید. بخش ششم، «موفقیت از همین الان آغاز می‌شود»، درمورد اهمیت شروع از همین حالا و تشویق و تقویت دیگران در این روش است.

شنیدن کتاب صوتی مبانی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
تومان