دانلود کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ) با صدای معصومه حاجی محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ) اثر امیر رضاعلی

دانلود و خرید کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ)

معرفی کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ)

کتاب صوتی «خودآموز تعبیر خواب (جلد هشتم: حرف چ)» نوشتهٔ امیر رضاعلی است که انتشارات دیجیتال آوای موج آن را با گویندگی معصومه حاجی محمدی منتشر کرده است. کتاب صوتی «خودآموز تعبیر خواب» در مجموعه‌ای ۲۹‌جلدی تهیه شده است که اغلب حروف آن به‌صورت یک کتاب مستقل است.

درباره کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ)

در این کتاب صوتی تعبیر خواب «حرف چ» را با صدای معصومه حاج‌محمدی خواهید شنید. تعبیر خواب ۴۵ کلمه همچون چای، چاه، چهارراه، چاقو... در این کتاب آورده شده‌است.

تعبیر خواب همیشه برای انسان‌ها جالب بوده است. سلاطین و پادشاهان نیز از دیرباز در دربار خود افرادی را برای تعبیر رؤیاها وکابوس‌های خود استخدام می‌کردند تا پرده از اسرار ضمیر ناخودآگاهشان بردارند. گاهی مضمون خواب‌ها بسیار شیرین است و گاهی ترسناک و اضطراب‌آور. انسان همواره مایل است بداند این رؤیاها یا کابوس‌ها چه مفهومی می‌توانند داشته باشند.

دنیای خواب ناکجایی است که نه مجازی است و نه حقیقی؛ بلکه ترکیبی مبهم از واقعیت و تخیل است. در خواب‌ها گاهی خودمان هستیم و گاهی بی‌هویت. به عالم خواب صفات مختلفی داده‌اند؛ از جمله: گنگ و پنهان، شگفت و پرمعنا، عجیب و غریب. تنها خواب عمیق است که ما را به دیدن رؤیا و کابوس می‌برد. براساس بررسی‌های امواج مغزی از طریق دستگاه الکتروآلفانسوگرام این اتفاق معمولاً در مراحلی رخ می‌دهد که ساعاتی از خوابمان گذشته باشد، افراد در این مرحله تصاویر و داستان‌هایی را می‌بینند. برخی معتقدند که تمامی خواب‌ها قابل تعبیر هستند و بعضی دیگر می‌گویند که تنها تعدادی از خواب‌ها هدفمند و آگاهی‌بخش هستند و پیامی را در خود دارند. اغلب خواب‌هایی که پس از استراحت کامل بدن، در ساعات آخر شب دیده می‌شود، از این دسته هستند.

خواب‌هایی هستند که می‌توانند انسان را مدت‌ها به فکر فرو ببرند و شاید تا ماه‌ها در ذهن انسان بمانند. به همین خاطر بسیاری از افراد مایل هستند بتوانند اطلاعات بیشتری دربارهٔ مفهوم خوابشان کسب کنند. کتاب صوتی «خودآموز تعبیر خواب» به کسانی که به تعبیر خوابشان علاقه‌مند هستند کمک می‌کند تا هرچه را در خواب دیده‌اند به‌راحتی تعبیر کنند. در این کتاب صوتی تعبیر بسیاری از کلماتی که با ۳۲ حرف الفبای فارسی تشکیل شده‌اند، بیان گشته است. این تعابیر را می‌توانید همیشه در کتابخانهٔ صوتی خود به‌همراه داشته باشید و در هر لحظه خوابتان را تعبیر کنید.

کتاب صوتی خودآموز تعبیرخواب (جلد هشتم: حرف چ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند تعبیر خواب را بیاموزند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان