دانلود و خرید کتاب رقصنده با اشک (جلد اول) جلال هراتیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقصنده با اشک (جلد اول) اثر جلال هراتیان

کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)

معرفی کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)

کتاب رقصنده با اشک (جلد اول) نوشتهٔ جلال هراتیان است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

خواندن کتاب رقصنده با اشک (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رقصنده با اشک (جلد اول)

«چشم‌نوازی قامتی رعنا، فتنه‌انگیزی چشمانی زیبا و دلربایی دامن پرچین، گلدار و رنگارنگ دخترک به قامت افراشته پریز، چشمان آهوانش و دامنه رنگینه اش با آن‌همه زیبایی و لطافت طعنه می‌زند. رنگینه‌ای که در اردیبهشت هر سال معجزه آفرینش و تکه‌ای جداشده از بهشت بر روی زمین است، پرهای رنگارنگ طاووس در قیاس این خیال‌انگیز رنگارنگ جز خجلت و شرمساری سخنی ندارند.

چگونه این نت زیبا به رنگ‌ها آمیخته و نواخته شده که از هفت رنگ قوس‌قزح هفتاد رنگ ساخته و پرداخته است. جمال و زیبایی‌اش چشم‌نواز است و مجال چشم برهم‌زدن نمی‌دهد، مگر می‌توانی به زیبایی و دلرباییش چشم ببندی که رخصت دیدار کوتاه و سایه جدایی به بلندای دیواره پریز و در امتداد روزی که به غروب نشسته، بر سرمان افکنده شده.

گذر زمان گرچه بر آتش دل کیان خاکستر نشانده است، اما این آتش در آتشکده دلش همواره روشن مانده است و امیدی نیست که نسیم خاکسترش ببرد.

در برابر چشمانش، زیبایی رنگینه و در مقابل چشم دلش، دلربایی یار موج می‌زند.

آن‌گونه که ایستادن از یاد می‌برد، عشق دلدار او را به زانو درآورده. برای دمی سر بر دامن رنگینه می‌گذارد و روی به آسمان می‌کند؛ چشمان لاله‌های واژگون از سرشک دیده‌اش وام گرفته‌اند، گویی به احترام دلدادگی و سوختن عاشقانه‌اش آتش سرخی به سر گذاشته و سر تعظیم فرود آورده‌اند.

آن روز را روشن‌تر از همیشه به‌خاطر می‌آورد که در موسم بهار شهربانو در کنارش آرام نشسته و از رؤیاهایی به شیرینی لبانش و آرزوهایی به درازی گیسوانش حرف می‌زند، دانه‌دانه و رشته به رشته، حرف‌هایی که برای کیان شعر و ترانه‌ای عاشقانه بود؛ شاید آن روز در دلش به صفا و پاکی دخترک می‌خندید. کیان حیران و سرگشته در تماشا و غرق در چشمان نافذ یار است و یار ناخدای کشتی اندیشه‌های ناب».

نظرات کاربران

کاربر 8688129
۱۴۰۳/۰۳/۲۱

قلم روان و توصیفات بسیار جذاب نویسنده باعث همزادپنداری و همراه شدن با شخصیت های داستان میشه. علاوه بر متن و داستان شیرین و جذاب اطلاعات بسیار غنی از فرهنگ ایران در اختیار خواننده قرار میده. توصیه می کنم حتما

- بیشتر
کاربر 7757550
۱۴۰۳/۰۳/۱۶

با اینکه نویسنده تازه کاره اما نثر روانی داره و تونستم تمام توصیفاتش رو تصور کنم فضای داستان جالب بود پیشنهاد میکنم بخونین

کاربر 8698657
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

کتاب خوبیه با توصیفات ومتن زیبا در کل حس خوبی بهم داد منتظر کارهای بعدیشون هستیم

کاربر 8688956
۱۴۰۳/۰۳/۲۱

کتاب خوبیه، از آرایه ها به خوبی استفاده شده و موضوعش برام جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۷۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۷۵۰
تومان