دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نوشتهٔ م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر و ترجمهٔ سایت جادوی باور است. نازنین آذرسا (ناشر - مؤلف) گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نوشتهٔ مارک فیشر و یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در حوزهٔ موفقیت و روان‌شناسی ثروت می‌توانید بشنوید. این کتاب صوتی در قالب یک داستان، به‌زیبایی و به‌شکلی سرگرم‌کننده اصول مربوط به موفقیت و رسیدن به ثروت را بیان کرده است. داستان پیرامون مواجهه و روبه‌روشدن یک جوان است با یک پیرمرد که او را میلیونر نام‌گذاری کرده‌اند. این جوان از شرایط فعلی خودش خسته شده و به‌دنبال افزایش درآمد و تغییر وضعیت زندگی‌اش است و پیرمرد بسیار خردمند و ثروتمند است.

در این کتاب اصول موفقیت نه به‌صورت بسیار فنی و تکنیکال بلکه به‌صورت اصول کلی بیان شده است. اگر به‌دنبال جزئیات و دستورالعمل قدم‌به‌قدم برای ساختن یک کسب‌وکار موفق یا افزایش درآمد هستید، احتمالاً این کتاب آنطور که باید جواب شما را نمی‌دهد، اما اگر می‌خواهید ذهنتان را وارد فضای روان‌شناسی موفقیت و ثروت کنید، این کتاب صوتی یکی از بهترین آثار برای شما است. بسیاری از مفاهیم و اصولی که پیرمرد میلیونر در قصه بیان می‌کند، مفاهیم بسیار مهمی هستند. در بسیاری از جاهای داستانْ این مفاهیم فقط در یک پاراگراف یا حتی یک جمله بیان می‌شود. فکرکردن بیشتر دربارهٔ این مفاهیم باعث می‌شود لایه‌های عمیق‌تر مطلب را درک کنید.

نکتهٔ کوچکی که در کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی به آن اشاره می‌شود، این است که مردم از درخواست‌کردنْ ترس دارند و از آن خودداری می‌کنند؛ یا اینکه دررابطه‌با درخواست خود به‌قدر کافی پافشاری نمی‌کنند که در نهایت شاید فرد مقابل نظر مثبت دهد. نکتهٔ مهم این است که افراد موفق و ثروتمند از درخواست‌کردن ترسی ندارند و اگر لازم باشد که واقعاً درخواستی داشته باشند، آن را انجام می‌دهند و به‌خاطر اینکه مثلاً احتمال ردشدن درخواستشان وجود دارد، از این کار منصرف نمی‌شوند. جالب است که این احتمالات هم در بسیاری از جاها رخ نمی‌دهد و بسیاری از این درخواست‌ها هم جواب مثبت می‌دهند.

شنیدن کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ثروت مادی و معنوی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان