دانلود کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو با صدای فرنوش پیغامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو

معرفی کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو

کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو نوشتهٔ جوئل اوستین و ویکتوریا اوستین و ترجمهٔ افسانه مقدم است. فرنوش پیغامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دارای جنبه‌های مذهبیِ دین مسیحیت، امید و دعاهای روزانه است.

درباره کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو

نویسنده‌های کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو در این اثر به شما کمک می‌کنند تا در ابتدای هر روز ذهنتان را در جهت افکار صحیح و مثبت تنظیم کنید و برای ساختن روزی مثبت، شاد و سرشار از ایمان آماده شوید. این کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد زمانی که با امیدواری از خواب بیدار می‌شوید، نه‌تنها رفتاری بهتر در پیش می‌گیرید، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهید دید. هر صفحه از کتاب حاضر حاوی جملاتی است که از متون کهن برگرفته شده است. این کتاب به توضیح و تفسیر هر یک از آن جمله‌ها می پردازد؛ سپس در صفحهٔ بعدی، به نیایش مخصوص همان روز و افکار صبحگاهی اشاره کرده تا پرانرژی‌تر روز خودتان را آغاز کنید.

همهٔ ما به‌دنبال راهی برای داشتن زندگی بهتر هستیم، اما چند نفر از ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم؟ آرزوی داشتن روزهایی که با رضایت‌خاطر به پایان برسند، بدون اینکه رفتار و نگاهمان را تغییر دهیم، مانند این است که بدون کاشت بذر منتظر برداشت یک محصول فوق‌العاده باشیم. اگر تا امروز موفق نشده‌ایم راهی برای ایجاد امید و انگیزه در زندگی‌مان بیابیم، بهترین کار استفاده از تجربهٔ افرادی است که توانسته‌اند نور را به زندگی‌شان مهمان کنند و جوئل اوستین و ویکتوریا اوستین، نویسندگان کتاب صوتی حاضر، بهترین راهنما برای تحقق این هدف هستند.

شنیدن کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوئل اوستین

جوئل اوستین (یا «جول اوستین») یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی هرروز صبح با امید از خواب بلند شو

چگونگی شروع یک روز، حال‌وهوای کلی آن را مشخص می‌کند. صبح که از خواب بیدار می‌شوی، ممکن است بسیار ساده در رختخواب دراز بکشی و به افکاری منفی بیندیشی: حس کار کردن نیست. نمی‌خواهم با این بچه‌ها سروکله بزنم. دیروز ورزش نکردم. متوجه نیستی، اما برای یک روز نکبت‌بار آماده می‌شوی. درست مانند آهنربا همان چیزی را که همواره به آن می‌اندیشی به خود جذب می‌کنی. بسیار اهمیت دارد که در ابتدای هرروز ذهن خود را در جهت صحیح تنظیم کنی. باید به دست خود حال‌وهوای روزهایت را معین کنی، وگرنه افکار منفی آن را برای تو معین خواهند کرد؛ به‌همین‌دلیل، این مجموعه نیایش را تألیف کرده‌ایم تا یاری‌ات کند که ذهن خود را برای روزی مثبت، شاد و سرشار از ایمان آماده کنی. وقتی روز خود را با قدردانی شروع می‌کنی، به خیروبرکت خداوند می‌اندیشی و چشم‌انتظار الطافش هستی؛ یعنی خود را برای روزی پربرکت و پرثمر آماده کرده‌ای. هرروز صبح چند دقیقه وقت بگذار و یکی از این نیایش‌ها را بخوان. فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما می‌تواند تغییری بزرگ رقم بزند. وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

bahar1619
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

عالیه

کاربر ۶۳۱۹۸۱۵
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

عالی

زمان

۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
۶۰,۰۶۰
۳۰%
تومان