دانلود کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن با صدای ایمان نظیفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن اثر جوزف انگوین

دانلود و خرید کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن

نویسنده:جوزف انگوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن

کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن نوشتهٔ جوزف انگوین و ترجمهٔ شاهین غفاری است. ایمان نظیفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است. چرا فکرکردن آغاز و پایانِ رنج است؟

درباره کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن

نویسنده در مقدمهٔ کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن توضیح می‌دهد این کتاب نوشته شده تا به شما کمک کند که هر آنچه را در تمام زندگی دنبالش بوده‌اید، پیدا کنید و پاسخ همهٔ سؤالاتتان را بیابید. پس از شنیدن این کتاب، همان شخص سابق نخواهید ماند. تنها چیز ثابت در زندگی، تغییر است. رشدکردن، فرایند اجتناب‌ناپذیر زندگی است و گفته شده است که امکان ندارد پس از شنیدن این کتابْ تغییر نکنید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا از حقیقتی که در درون خود از آن آگاهید، رونمایی کنید و احساساتی را که تمام عمر به‌دنبالشان بوده‌اید، کشف کنید.

شنیدن کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌هایی دربارهٔ شناخت مغز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هر آن چه فکر می کنی باور نکن

«نمی‌خواهم بگویم هر آن‌چه که تحمل می‌کنیم کاذب و ساخته ذهن خودمان است. بدبیاری‌ها و رخدادهای وحشتناک هر روز برای افراد زیادی رخ می‌دهند. باوجودآنکه دردهای زیادی را در زندگی خود تجربه می‌کنیم اما رنج بردن، انتخاب خود ماست. به‌بیان‌دیگر، از دردها نمی‌توان اجتناب کرد اما واکنشی که به رویدادها و شرایط پیرامون نشان می‌دهیم به انتخاب ما بستگی دارد. ما انتخاب می‌کنیم که رنج ببریم یا نبریم.

بودایی‌ها می‌گویند هر بار که یک رویداد منفی را تجربه می‌کنیم، دو تیر به سمت‌مان پرتاب می‌شود. برخورد فیزیکی با یک تیر، دردناک است. برخورد با تیر دوم که تیر احساسی است، حتی دردناک‌تر است (این همان رنج بردن است).

بودا توضیح می‌دهد «در زندگی نمی‌توانیم همیشه تیر اول را کنترل کنیم اما تیر دوم، چیزی نیست جز واکنش ما به تیر اول. تیر دوم، انتخابی است.»

وقتی چند سال قبل برای اولین بار این نقل‌قول را از بودا شنیدم، گیج شدم زیرا باوجودآنکه معنای آن را درک کردم اما نمی‌دانستم که چطور باید آن را در زندگی خود به‌کار گیرم. آخر بدیهی است که وقتی به یک نفر حق انتخاب داده شود که از بین رنج بردن و نبردن یکی را انتخاب کند، اگر عقل سلیمی داشته باشد، رنج نبردن را انتخاب می‌کند.

اما چطور می‌توانستم انتخاب کنم که رنج نبرم؟ اگر به این سادگی بود، هیچ‌کس از هیچ‌چیز رنج نمی‌برد. سال‌ها بعد به این درک جدید رسیدم که رنج از کجا سرچشمه می‌گیرد و توانستم آن را در منبعش متوقف کنم.

وقتی سفر خودبه‌سازی را آغاز کردم، به دریایی از آموزه‌ها، تحقیقات و روش‌ها برخورد کردم که به غلبه بر مشکلات کمک می‌کردند. ده‌ها و شاید صدها کتاب خواندم، به مطالعه روانشناسی پرداختم، نزد درمان‌گران رفتم، به سخنان رهبران فکری گوش کردم، عادت‌های خود را تغییر دادم، ساعت چهار صبح بیدار می‌شدم، رژیم غذایی‌ام را تغییر دادم، منظم‌تر و هدفمندتر شدم، لایه‌های ناشناخته وجودم را کنکاش کردم، تیپ‌های شخصیتی مختلف را مرور کردم، هر روز مدیتیشن می‌کردم، به گوشه‌نشینی‌های معنوی پرداختم، از مرشدان معنوی پیروی و در مورد مذاهب باستانی تحقیق کردم.

سرسختانه در پی یافتن پاسخی بودم زیرا می‌خواستم بدانم که چگونه در زندگی خود به رنج پایان دهم و به دیگران نیز در این راه کمک کنم. با آنکه بعضی از موارد بالا به پیشرفت تدریجی من کمک کردند اما رنجم را پایان ندادند. هر روز احساس ترس، اضطراب، ناکامی، رنجیدگی، خشم و سنگینی داشتم. حتی باوجود انجام تمام این کارها همچنان پاسخم را کشف نکردم و اگر بخواهم صادقانه بگویم، حتی نسبت به قبل از شروع این اقدامات، بیشتر احساس گم‌گشتگی می‌کردم.»

نظرات کاربران

امید اسفندیاری
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

کتاب فوق العاده خوب و کاربردی در رابطه با شناخت ذهن و مدیریت افکار مثبت و منفی بود خیلی لذت بردم فقط سرعت خوانش گوینده یه مقدار آهسته بود که با تنظیم سرعت خوانش دستگاه مورد برطرف شد و اینکه

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان