دانلود کتاب صوتی شجاعت با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شجاعت اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شجاعت

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شجاعت

خلاصه‌کتاب صوتی شجاعت نوشتهٔ دبی فورد و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. دبی فورد در این کتاب به ما غلبه بر ترس و افروختن اعتمادبه‌نفس را می‌آموزد.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی شجاعت

در این خلاصه‌کتاب صوتی از دبی فورد خواهیم شنید: ما انسان‌ها هرروز با صدها انتخاب متفاوت روبه‌رو هستیم. این انتخاب‌ها یا ما را مطمئن، نیرومند و باارزش نشان می‌دهند و یا آنچه را بیشتر از همه آرزو داریم، از ما می‌گیرند. وقتی ما اعتماد به‌نفس نداشته باشیم، احساس می‌کنیم شایستگی داشتن چیزهایی را که می‌خواهیم، گفتن حقیقت، یا ایجاد آن تغییراتی را که آینده ما را متحول می‌سازد، نداریم. ترس‌های فلج‌کننده، اعتماد‌به‌نفس سرکوب‌شده و شجاعت استفاده‌نشده، موانعی هستند که نمی‌گذارند ما انتخاب‌هایی درست و قوی داشته باشیم؛ انتخاب‌هایی که به صلاح ما و هماهنگ با آرزوهایمان هستند.

وقتی احساس ناتوانی می‌کنیم، نمی‌توانیم افکارمان را از چیزهای منفی مانند شکست و ترس که سد راه زندگی و آرزوهایمان هستند، دور کنیم. برای بسیاری از ما، در بیشتر تصمیم‌هایمان که درمورد کارهای مالی، خانواده، بدن، وزن و حتی تصوری که از خودمان داریم، احساس بد بیشتر از حس خوب است.

دبی فورد کتاب شجاعت را به‌ شیوه‌ای ساده و از تجربه‌های شخصی خوش نوشته است. او هیچ نقطه ابهامی در این کتاب باقی نمی‌گذارد و رازها را برملا می‌کند ما با خواندن این کتاب می‌توانیم به عمق ترس و وحشت او پی ببریم.

کتاب صوتی شجاعت از نگاه دبی فورد رسیدن به درجه‌ای از خودشناسی است که مسئولیت باورهای اشتباه گذشته‌تان را بپذیرید و در نهایت، حقایقی جدید را برگزینید. دبی فورد خود، در این کتاب همین کار را می‌کند. او صادقانه و با شهامت از این تغییرات صحبت می‌کند. او برداشت همیشگی خودش را از خودش تغییر داده و حقیقت‌های جدیدی را برای ادامه زندگی‌اش انتخاب می‌کند و حتی نسخه‌ای بی‌نظیر برای طی‌کردن این راه را نیز در اختیار همه قرار می‌دهد. صداقت باورنکردنی نویسنده اوج شهامت اوست. دبی هرچیزی را که برای یک زندگی شجاعانه لازم داریم به‌صورت‌ واضح در این کتاب بیان کرده است.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی شجاعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی شجاعت

«دفتر یادداشتی بخرید تا لحظات شجاعت و اطمینانتان را در آن ثبت کنید. این دفتر را همیشه به همراه داشته باشید و هر وقت لازم بود در آن یادداشت کنید. دفتری بخرید که هر وقت به آن نگاه می‌کنید، احساس خوشایندی به شما بدهد. هزینه‌ای که برای دفتر محبوب خود می‌پردازید، بیشتر صرف خودتان خواهد شد. هر بار کاری می‌کنید که احساس خوشایندی به شما می‌دهد، کاری که شجاعت و اطمینان شما را تقویت می‌کند، آن را در دفتر خود یادداشت کنید.

روی نخستین صفحه‌ی جدیدتان تمام نکاتی را که درباره خودتان دوست دارید، بنویسید. دستِکم هفت موضوع را بنویسید که می‌تواند شامل کارهایی باشد که در آن‌ها موفق هستید؛ مهارت‌ها یا توانایی‌های طبیعی که به مرور زمان آموخته‌اید یا ویژگی‌هایی که در خود دوست دارید. هر روز یک نکته تازه کشف کنید و به این فهرست اضافه کنید. هرگاه احساس اندوه، اضطراب یا درماندگی می‌کنید، می‌توانید دفتر خود را باز کنید و قبل از هر کاری توانایی‌هایتان را ببینید.»

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۳۴۸۵۰
۱۴۰۲/۰۵/۰۷

من قبلا کتابشوداشتم‌نصفشو خوندم خوب بود کمکم کرد الان دوباره میخوام‌بشنوم صوتیشو شاید بعدها چندبار این کتاب رو شنیدم

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان