دانلود کتاب صوتی مسافران زمان ۱ با صدای سارا جامعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسافران زمان ۱ اثر روبرتو سانتیاگو

دانلود و خرید کتاب صوتی مسافران زمان ۱

معرفی کتاب صوتی مسافران زمان ۱

کتاب صوتی مسافران زمان ۱ نوشتهٔ روبرتو سانتیاگو و ترجمهٔ آزاده رادکیان پور است. سارا جامعی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این داستان صوتی ماجرای خانوادهٔ بالبوئنا در غرب وحشی را روایت می‌کند؛ در واقع مجموعهٔ «مسافران زمان» داستان یک خانواده است که با یک سیاهچالهٔ عجیب در زمان سفر می‌کنند.

درباره کتاب صوتی مسافران زمان ۱

خانوادهٔ بالبوئنا در کتاب صوتی مسافران زمان ۱ به ۱۵۰ سال پیش و به آمریکا می‌روند؛ جایی که در آن بین سرخ‌پوست‌ها گیر می‌کنند و حالا باید با دوچرخه‌هایشان از دست اسب‌های تندروی آن‌ها و تیرهای تیزشان فرار کنند. کتاب صوتی حاضر، جلد اول از مجموعهٔ مسافران زمان است. این مجموعه، یک مجموعهٔ مصور و مناسب گروه سنی کودکان و نوجوانان است.

شنیدن کتاب صوتی مسافران زمان ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره روبرتو سانتیاگو

روبرتو سانتیاگو روزنامه‌نگاری است که در سراسر کشور دربارهٔ موضوعات لاتین سخنرانی می‌کند. او جایزهٔ انجمن مطبوعات بین‌آمریکایی در سال ۱۹۹۱ را برای تفسیر دریافت کرد و در مسابقهٔ داستان کوتاه مجلهٔ اسپانیایی سال ۱۹۹۰ نیز جایزهٔ نخست را کسب کرد. مجموعهٔ «مسافران زمان» از آثار مکتوب او و برای کودکان و نوجوانان است؛ مجموعه‌ای مصور که ماجرای «خانوادهٔ بالبوئنا» در غرب وحشی را روایت می‌کند؛ داستان یک خانواده که با یک سیاهچالهٔ عجیب در زمان سفر می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان