دانلود کتاب صوتی نینجای چابک با صدای محمد سلیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نینجای چابک اثر مایک مویر

دانلود و خرید کتاب صوتی نینجای چابک

معرفی کتاب صوتی نینجای چابک

کتاب صوتی نینجای چابک نوشتهٔ مایک مویر و ترجمهٔ کیارش عباس زاده، رعنا خوشدل و مهرین نظری است. محمد سلیمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی چارچوب ساده و کارآمدی را ارائه می‌دهد که بر روی زبان بدن و سایر نشانه‌های غیرکلامی برای متقاعدکردن و اثربخشی بر مخاطب تأکید دارد.

درباره کتاب صوتی نینجای چابک

مایک مویر در کتاب صوتی نینجای چابک راهنمایی‌های عملی و گام‌به‌گامی را در زمینه‌ٔ اصول متقاعدسازی مخاطب و سرمایه‌گذار در اختیار شما قرار می‌دهد. رهنمودهای این نویسنده و کارآفرین در این کتاب صوتی تنها محدود به کسب‌وکارها و فضای شغلی نیست؛ شما در طول روز بارهاوبارها در موقعیتی قرار می‌گیرید که باید در آن طرف مقابلتان را درباره‌ٔ مسئله‌ای متقاعد کنید. گاه باید فروشنده را متقاعد کنید که گران‌فروشی نکند. گاه خود در مقام یک فروشنده می‌خواهید مشتری‌تان را قانع کنید که تخفیف بالای ۱۰درصد برایتان صرفه‌ٔ اقتصادی ندارد و... . حتی در زندگی روزمره نیز ممکن است به راهنمایی‌های این کتاب صوتی نیاز پیدا کنید. وقتی می‌خواهید دوستانتان را قانع کنید که برای خوردن شام به رستورانی که شما پیشنهاد می‌دهید بروند یا هنگامی که تلاش می‌کنید همسرتان را متقاعد کنید که رفتارش در مقابل جمع با شما نادرست بوده است. چه یک سرمایه‌گذار کارکشته و پرآوازه باشید، چه فردی که با این سرمایه‌گذار قرار جلسه دارد، چه مشغول یک زندگی شخصی بی‌حاشیه، توصیه‌های این کتاب می‌تواند کیفیت تعامل‌ها و ارتباطات اجتماعی شما را افزایش دهد. با رهنمودهایی که مایک مویر در کتاب صوتی نینجای چابک برای شما در نظر گرفته است، می‌توانید یک ارائه‌ٔ عالی داشته باشید و مخاطبان خود را خیره و انگشت‌به‌دهان بگذارید!

شنیدن کتاب صوتی نینجای چابک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مایک مویر

مایک مویر نویسنده و کارآفرین آمریکایی، استاد مدعو دانشگاه نورث وسترن و دانشیار دانشکده‌ٔ بازرگانی دانشگاه شیکاگو است. او چندین کتاب در حوزه‌ٔ کسب‌وکار و موفقیت در آموزش پیشرفته نوشته و منتشر کرده است. او از خلال سال‌ها تجربه‌ٔ حرفه‌ای در این زمینه، شرکت‌های بسیاری را از صفر راه‌اندازی کرده، به شرکت‌های استارت‌آپی مختلفی پیوسته، به دیگران کمک کرده تا شرکت‌های خود را راه‌اندازی کنند، میلیون‌ها دلار سرمایه برای تأسیس استارت‌آپ جمع‌آوری کرده و به کسب‌وکارهای نوپا کمک‌های قابل‌توجهی کرده است. مایر از ابتدای مسیر خود در صنایع مختلفی از کارخانه‌ٔ جاروبرقی گرفته تا شاسی موتورخانه کار کرده است. این کارآفرین پرآوازه مدارج تحصیلی خود را در رشته‌ٔ ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دانشگاه نورث وسترن و مدیریت بازرگانی در دانشگاه شیکاگو تکمیل کرده است. او خودش را یک «نینجای چابک» می‌داند و این عنوان یکی از کتاب‌های اوست.

بخشی از کتاب صوتی نینجای چابک

طراحی حرکات فیزیکی مؤثر: علت ثابت ایستادن ارائه‌دهنده این است که اغلب افراد نمی‌دانند چه حرکات مناسبی را باید انجام دهند. تمرکز کتاب به آموزش همین نکته است: این که در حین ارائه چه حرکاتی را باید انجام دهید که شامل محل ایستادن، زمان گام برداشتن و قدم زدن، نحوه‌ی حرکت دستان، نحوه‌ی ایجاد ارتباط چشمی و نحوه‌ی بهره‌گیری از آوای صداست. من مجموعه‌ی این اقدامات را طراحی نکات فیزیکی مؤثر می‌نامم.

درواقع مجموعه‌ی این اقدامات، طراحی هنرمندانه‌ای از ترتیب و توالی حرکاتی است که موجب تأثیرگذاری بر حضار شده تا امکان درک مطالب از منظر دید ارائه‌دهنده را فراهم نماید. حرکات فیزیکی مؤثر، ارائه‌ی بی‌نظیری را برای مخاطبان به همراه دارند که علاوه بر ایجاد سرگرمی، هدف دیگری نیز به دنبال دارند و آن تأثیرگذاری است. کمی برنامه‌ریزی در این زمینه پیشرفت چشمگیری را به همراه خواهد داشت. شما نمی‌توانید با خسته کردن شنوندگان خود، آن‌ها را به خرید محصولاتتان ترغیب نمایید. در بیشتر مواقع مشتریان به دلیل ارائه‌ی کسل‌کننده به خرید محصولات علاقه‌مند نمی‌شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۰۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۰۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان