دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو کله خر هستی اثر جن سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی تو کله خر هستی

نویسنده:جن سینسرو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تو کله خر هستی

کتاب صوتی تو کله خر هستی نوشتهٔ جن سینسرو را رضا اردلان ترجمه و خلاصه کرده است. این کتاب صوتی با صدای مصطفی طالبیان مقدم در نشر شنیدار منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی تو کله خر هستی

کتاب صوتی تو کله خر هستی به شما یاد می‌دهد چگونه از زندگی‌کردن به‌خاطر دیگران دست بردارید و تنها برای خودتان زندگی کنید. نویسنده در این کتاب صوتی می‌خواهد برای دقایقی بر این سؤالاتی که از شما می‌پرسد، تمرکز کنید و صادقانه به آن‌ها پاسخ دهید. تصور کنید که هیچکس شما را قضاوت نخواهد کرد؛ فقط شما هستید و وجدانتان که می‌بایست به درستی و کاملاً شفاف به این سؤالات پاسخ دهید:

• چرا بر سر شغل فعلی‌تان هستید؟

• رشتهٔ دانشگاهی خود را چگونه انتخاب کردید؟

• چرا تمامِ وقت خود را صرف سرگرمی‌های موردعلاقه‌تان نمی‌کنید؟

احتمالاً در پاسخ به سؤال اول می‌گویید که هرچند به شغل فعلی‌تان چندان علاقه‌ای ندارید، اما به‌خاطر درآمدِ خوبی که این شغل دارد، ترجیح می‌دهید آن را از دست ندهید. درمورد سؤال دوم چطور؟ آیا می‌توانید صادقانه جواب دهید که آیا رشتهٔ دانشگاهی‌تان را با علاقه و دیدگاه شخصی خودتان انتخاب کرده‌اید یا اینکه به‌خاطر خانواده و رؤیاهای برآورده‌نشده‌ٔ والدینتان این رشته را انتخاب کردید؟ اما سؤال آخر! چرا وقت خود را همان‌گونه که دوست دارید، صرف سرگرمی‌ها و تفریحات موردعلاقه‌تان نمی‌کنید؟ فکر می‌کنید این کار خودخواهی محض است؟

پاسخ شفاف و صادقانهٔ شما به این سؤالات نشان می‌دهد که بسیاری از ما تصمیمات اشتباهی در زندگی‌‌مان گرفته‌ایم و هرگز آنطور که باید، برای خودمان زندگی نکرده‌ایم. ما همواره کاری را که دیگران به ما می‌گویند انجام می‌دهیم و یا کاری که احساس می‌کنیم «باید» انجام دهیم. متأسفانه باید گفت: «چیزی که شما از ته دل می‌خواهید، به‌ندرت وارد این معادله می‌شود.»

خبر خوب این است که این وضعیت باید تغییر کند و وقت آن رسیده که برای خودتان زندگی کنید. برای خود زندگی‌کردن یعنی کاری را انجام دهید که عاشق انجام‌دادنش هستید! حتی اگر در حال حاضر این کار غیرممکن به نظر برسد. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند زندگی خود را تغییر دهید. 

شنیدن کتاب صوتی تو کله خر هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که فکر می‌کنند کله خر هستند و می‌خواهند هر طور شده به موفقیت برسند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

イłρσЯムŋ
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

خوبه

کاربر 7430821
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

کتاب کلش همین ۳۰ دقیقه فایله؟!!یا ناقص دادین؟بعدشم خیلی بده که فایلش نمیاد تو گوشیمون ظاهرا تااونجا که من بلدم فقط باید آنلاین تو همینجا گوش کنم. دیگه از اینجا کتاب نمیخرم

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان