دانلود رایگان کتاب صوتی مینا (۴) با صدای جمعی از گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مینا (۴)

کتاب صوتی مینا ۴ نوشتهٔ رضامراد صحرائی، افسانه غریبی، منیره شهباز و مریم سلطانی است. انتشارات آزفا (وابسته به بنیاد سعدی) این اثر صوتی را با کمک جمعی از گویندگان تهیه و منتشر کرده است. این کتاب مناسب فارسی‌آموزان سطح پیشرفته است.

درباره کتاب صوتی مینا ۴

مجموعهٔ مینا با هدف آموزش زبان فارسی عمومی، در ۴ جلد تألیف شده‌است. جلد یک این مجموعه نخستین‌بار در سال ۱۳۹۵ توسط انتشارات کانون زبان ایران و ویراست اول آن در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات آزفای بنیاد سعدی به چاپ رسیده‌ است. ویراست اول این جلد تألیف رضامراد صحرائی، افسانه غریبی، منیره شهباز و مریم سلطانی، جهت تدریس در سطح مقدماتی و پیش‌میانی است. این جلد با ساختار منظم در قالب ۸ درس به رشتهٔ تحریر درآمده‌است. جلد ۲ کتاب نخستین بار در سال ۱۳۹۶ و توسط انتشارات کانون زبان ایران و ویراست اول آن در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات آزفا به چاپ رسیده‌است. ویراست اول جلد ۲ کتاب به نویسندگی رضامراد صحرائی، افسانه غریبی، منیره شهباز و مریم سلطانی در قالب ۸ درس، جهت تدریس در سطح پیش‌میانی و میانی به چاپ رسیده‌است. جلد ۳ که در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات آزفا و به نویسندگی رضامراد صحرائی، افسانه غریبی، منیره شهباز، مریم سلطانی و مروارید طالبی تألیف و چاپ شده است، مشتمل بر ۸ درس است. این کتاب برای تدریس در سطح میانی و فوق‌میانی به رشتهٔ تحریر درآمده‌است. جلد ۴ مجموعهٔ مینا در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات آزفا چاپ شده‌است. این جلد مناسب تدریس در سطح پیشرفته و حاصل تألیف رضا مراد صحرائی، افسانه غریبی، مریم سلطانی، منیره شهباز و سیده‌فاطمه طبسی است. هر ۴ جلد دارای فایل صوتی هستند. مجموعهٔ مینا مخاطب خاص ندارد و کلیهٔ فارسی‌آموزان بزرگسال و نوجوان با هر زبانی می‎‌توانند این کتاب را به‌عنوان کتاب درسی به‌کار گیرند.

کتاب صوتی مینا ۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به فارسی‌آموزان و مدرسین آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان پیشنهاد می‌شود. مینا ۴ مناسب فارسی‌آموزان سطح پیشرفته است.

درباره بنیاد سعدی

بنیاد سعدی مؤسسه‌ای است که با هدف گسترش زبان فارسی در جهان تأسیس شده است و وظیفۀ آموزش این زبان را به فارسی‌آموزان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از ایران بر عهده دارد. طبق بند نهم مادۀ دوم اساسنامۀ بنیاد، «تألیف و تولید کتاب، نرم‌افزار، منابع و وسایل آموزشی و کمک آموزشی زبان و ادبیات فارسی به زبان‌های مختلف جهان و حمایت از تولید این منابع و محصولات» یکی از وظایف بنیاد سعدی است. بنابراین بنیاد، از آغاز تأسیس، تألیف کتاب‌های درسی گوناگون را در دستور کار خود قرار داده است.

نظرات کاربران

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

سخن به هر دری

حمیدرضا رضوانی اول
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

از هر دری سخنی...

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان