دانلود کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر اثر چارلز داهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر

معرفی کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر

کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر نوشتهٔ چارلز داهیگ با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مصطفی طالبیان مقدم است که در انتشارات شنیدار منتشر شده است. این کتاب از مجموعهٔ خلاصه‌کتاب‌های انتشارات شنیدار است.

دربارهٔ کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر

اگر برای شما اتفاق افتاده که بعد از آغاز یک پروژهٔ جدید، احساس هیجان می‌کنید ولی شور و اشتیاق انجام پروژه، با گذشت زمان از بین می‌رود خلاصه کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر را بشنوید. 

انتخاب‌های شما می‌توانند انگیزه‌ شما برای بهره‌مندی از پروژه، تیم و خودتان را حفظ کرده یا حتی افزایش دهند. وقتی فردی کنترل بیشتری بر یک پروژه دارد، انگیزهٔ بیشتری پیدا می‌کند. وقتی افراد تصمیم به انتخاب بیشتری می‌گیرند، اشتیاق بیشتری پیدا کرده و احساس مسئولیت و کنترلِ آن کمک می‌کند تا از پس مشکلات خود را بربیایند.

در این کتاب چارلز داهیگ در تلاش است تا راهکارهایی را بیان کند که افراد از طریق آن‌ها بتوانند از اهداف خود دست نکشند و به فردی سازنده تبدیل شوند. شما با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید چگونه انگیزه و احساس رقابت خود را حفظ کنید و همچنین بر حواس‌پرتی‌ها غلبه کنید تا هم در زندگی روزمره و هم در مسیر رسیدن به آرزوهایتان موفق باشید.

شنیدن کتاب صوتی باهوش تر، سریع تر، بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزهٔ موفقیت علاقه دارید، شنیدن این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ چارلز داهیگ

چارلز داهیگ متولد سال ۱۹۷۴ در نیومکزیکو است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ٔ تاریخ از دانشگاه ییل و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از مدرسه‌ٔ بازرگانی هاروارد دریافت کرد. او چندین سال در نیویورک‌تایمز به‌عنوان خبرنگار کار کرد و پس از آن فعالیت خبری خود را در نشریات مختلف ادامه داد.

چارلز داهیگ آثار غیرداستانی زیادی را منتشر کرده است و در سال ۲۰۱۳ جایزه‌ٔ پولیتزر را برای نوشتن مجموعه‌ای از ۱۰ مقاله درباره‌ٔ شیوه‌های تجاری شرکت اپل و شرکت‌های فناوری دیگر را از آن خود کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان