دانلود کتاب صوتی قوانین نفوذ با صدای بابك مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین نفوذ اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین نفوذ

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین نفوذ

کتاب صوتی قوانین نفوذ نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ محمدرضا آل یاسین است. بابک مینایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ مسئلهٔ مهم نفوذ روی دیگران است.

درباره کتاب صوتی قوانین نفوذ

کتاب صوتی قوانین نفوذ درمورد نفوذ روی دیگران سخن گفته است. این کتاب لحنی داستانی دارد و داستان‌هایی واقعی را در بر گرفته است. نویسنده در این کتاب صوتی سراغ افرادی در طول تاریخ می‌رود که توانسته‌اند روی دیگران نفوذ داشته باشند؛ مثل فروید، انیشتین، ناپلئون، جان اف کندی و… . رابرت گرین با بررسی تصمیمات و رفتارهای بسیاری از افراد بانفوذ در طول تاریخ آثار مثبت و منفی نفوذ را بررسی کرده است. از نظر او نفوذداشتن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی و کاربردی‌ترین سلاح‌های دنیاست. این قدرت می‌تواند هم آثار مثبت داشته باشد و هم منفی؛ مثلاً یک فرد بانفوذ می‌تواند سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد و امپراتوری فاسدی را از بین ببرد، اما یک فرد بانفوذ دیگر هم می‌تواند افکار و همراهی مردم را به انحراف بکشاند.

رابرت گرین در کتاب صوتی حاضر درباره‌ٔ ویژگی‌های شخصیت‌های بانفوذ و اغواگر توضیح می‌دهد و آن‌ها را به ۹ دسته تقسیم می‌کند؛ سپس دربارهٔ رفتارهایی صحبت می‌کند که جلوی بانفوذبودن افراد را می‌گیرد و کسانی که می‌خواهند نفوذ داشته باشند، باید آن‌ها را بشناسند و از این رفتارها دوری کنند. به‌جز این دسته‌‌بندی‌ها، ویژگی‌های رفتاری و داستان‌های افراد پرنفوذ تاریخ، با شنیدن کتاب صوتی قوانین نفوذ یاد می‌گیریم: چرا نمی‌توانیم روی کسی که کاملاً راضی است، نفوذ داشته باشیم؟ چرا جزئیات بسیار مهم هستند؟ چگونه ارتباطات عمیق و عاطفی ایجاد کنیم؟ و … .

شنیدن کتاب صوتی قوانین نفوذ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که دوست دارند دیگران را در زمینه‌های مختلف با خود همراه کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب «قوانین نفوذ» نیز یکی از آثار مکتوب این نویسنده است.

بخشی از کتاب صوتی قوانین نفوذ

جان اف کندی در بحران موشکی کوبا نشون داد که از اون بیدهایی نیست که به این بادها بلرزه. برخورد شارل دوگل با سرکشی و عصیان قوایش در الجزایر، او رو یک سر و گردن نسبت به هم‌قطارانش برتر ساخت. این کسان برای نشان دادن نیروی کاریزمایشان به این چالش‌ها نیاز داشتند. حتی بعضی از اون‌ها متهم شدن که برای این منظور خود به این بحران‌ها دامن می‌زنند. به هر حال برای بهره‌مندی از نیروی کاریزما، در تمام طول عمر ضرورت داره از قدم برداشتن در قلمرو مجهول و ناشناخته‌ای که تضمینی بر اون نیست، هراس به دل راه ندید. زیرا کوچک‌ترین علائمی ناشی از ترس و بزدلی نیروی کاریزما رو به طور کامل از میان برداشته و محو و ناپدید می‌سازه.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۶۲۳۵۳
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

این کتاب ترجمه ناقصی از بخش دوم کتاب آرت آف سداکشن هستش ظاهرا در همین حد مجاز بودن 😉

ایـــمـــان
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

رابرت گرین کتابی به اسم «قوانین نفوذ» نداره. کتاب‌های «۴۸ قانون قدرت»، «قوانین سرشت انسان»، «قوانین روزانه»، «استادی یا چیرگی» و «هنر اغواگری» یا (the at of seduction) و «۳۳ استراتژی جنگ» و چند تا عنوان دیگه (که اونها هم

- بیشتر
کاربر ۵۲۴۸۹۶۸
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

چی بگم در به در دنبال یه کتاب میگردی آخرم باید زبان انگلیسیش رو بخونی چرا؟ چون از ۶۱۲ صفحه فقط ۲۷۰ صفحه ترجمه س یا بهتره بگم از سان۳سور رد شده

ابراهیم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

سیاست رفتاری یاد میده، کتاب شامل درس های مختلفه و به این صورته که در هر درس تکه هایی از تاریخ جهان و رفتارهای سیاست مداران بزرگ دنیا رو تعریف میکنه و ازشون درس زندگی میگیره و اون سیاست رفتاری

- بیشتر
Mohsen
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

عالی عالی عالی

زمان

۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۶۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۶۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان