دانلود کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا با صدای حسین مردانشاه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا اثر فرزین جواهردشتی

دانلود و خرید کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا

معرفی کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا

کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا از فرزین جواهردشتی و با صدای حسین مردانشاه است که انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا

چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاهی است که هرکدام محصول یک دورهٔ فکری نویسنده است. فرزین جواهردشتی، نویسندهٔ کتاب در داستان‌هایش دنیایی می‌سازد که درآن به خود و آرزوهایش اجازهٔ تنفس بدهد. در این کتاب از رئالیسم جادویی (الیاس)، تخیل براساس واقعیت (ببر)، تخیل در زمینه‌های تاریخی (مغول) و همچنین نوعی ادبیات سیاه (مرده‌شور و عقاب گرسنه) بهره برده است. نویسنده در مسیر زندگی پرتب‌وتابش گاه الیاس شده است و گاه ابراهیم مغول، گاه گربه روبان بر گردن و گاه عقاب گرسنه، اما هیچ‌گاه سعی نمی‌کند تا دیالوگی را که با مخاطبش به وجود می‌آورد در نیمه رها کند و ناصحی شود نشسته بر برج عاجی دور از دردهای آشکار و پنهان روح انسان‌های با عاطفه و حساس این روزگار.

ما همه جزیره‌های تنهایی هستیم که دراقیانوسی از تردید، ترس و منفعت‌طلبی قرار داریم. تنها راه ارتباطی ما آن است که پیامی از دل برخاسته را روی کاغذی خیالی بنویسیم، در شیشه‌ای از جنس آرزو بگذاریم و به دست امواج آشفته بسپاریم. باشد که ساکن جزیزه‌ای دیگر، آن را بازیابد و بخواند و تنهایی ما را با روح خود تقسیم کند.

کتاب چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا شامل هفده داستان کوتاه است که به همت نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده است. این داستان‌ها را با صدای حسین مردانشاه خواهید شنید.

شنیدن کتاب صوتی چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان