دانلود کتاب صوتی اصول روابط با صدای مهرناز مهربان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول روابط اثر جان. سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول روابط

معرفی کتاب صوتی اصول روابط

کتاب صوتی «اصول روابط» نوشتهٔ جان. سی ماکسول با ترجمهٔ سیمین موحد و گویندگی مهرناز مهربان توسط انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب منتشر شده است. دکتر ماکسول در مجموعه کتاب‌های «۱۰۱ نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» به دنبال یک هدف واحد است: کمک به دیگران به منظور رسیدن به موفقیت واقعی در چهار زمینه اصلی؛ ایجاد روابط مثبت، پرورش درست، طرز فکر مثبت و رهبری صحیح.

درباره کتاب صوتی اصول روابط

چگونه می‌توانیم با مخاطبان، اعضای خانواده و دوستان خود ارتباطی موثر برقرار کنیم؟ بعضی افراد، خیلی خوب با دیگران ارتباط می‌گیرند و از طریق همین روابط، خیلی سریع به اهداف خود می‌رسند. آیا ما هم می‌توانیم چنین مهارتی کسب کنیم؟چطور می توانیم به دیگران اعتماد کنیم؟اجزای سازنده روابط چه می باشند؟ این موضوعات از مطالبی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است. عصر امروز، عصر ارتباطات است و کسانی که در زمینه برقراری ارتباط، ضعیف باشند ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند. آیا راهی برای بهبود روابط و گریز از این مشکلات هست؟ جان ماکسول به تمام این سوالات پاسخ می‌دهد و اصول روابط را خیلی ساده، مختصر و مفید در اختیار شما می‌گذارد. 

کتاب اصول روابط مرور کوتاهی است بر چگونگی ایجاد رابطه با دیگران که شما را مجهز به مهارت‌های ارزشمند و مهمی می‌کند تا بتوانید در سفرتان به سمت موفقیت به سهولت دیگران را با خود همراه سازید. دکتر ماکسول به‌عنوان یک کارشناس آمریکایی خبره در حوزهٔ رهبری و موفقیت، عمرش را برای کمک به دیگران و سوق دادن آن‌ها به سمت موفقیت صرف کرده است. او در کتاب حاضر، تحت عنوان «اصول ایجاد روابط سازنده» از سری کتاب‌های «۱۰۱ نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» از اسرار پشت پردهٔ ارتباط با دیگران سخن می‌گوید. او موانع موجود در سر راه ایجاد روابط را نشان داده، بر روی نیازهای مشترک میان مردم تاکید کرده، و چگونگی برقراری رابطه را در سطوح مختلف توضیح می‌دهد. 

علاوه براین، ماکسول نشان می‌دهد که چگونه روابط می‌توانند بر روی رهبری تأثیر بگذارند، و مهم‌تر از همهٔ این‌ها، نشان می‌دهد که داشتن روابط مثبت با دیگران چطور باعث می‌شود ما در بالاترین حد به خواسته‌های درونی‌مان برسیم.

کتاب صوتی اصول روابط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جان. سی ماکسول

جان. سی. ماکسول ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایستهٔ یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه تحول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان اشاره کرد. او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را برعهده داشته است. 

بخشی از کتاب صوتی اصول روابط

«وقتی حرف و عملتان یکی شد، مردم متوجه می شوند که می توانند به شما اعتماد کنند. اصلی که هر رهبری باید آن را بداند و به آن عمل کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱۳۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۲۰,۷۰۰
۱۰%
تومان