دانلود کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری اثر دیوید والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

معرفی کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری نوشتهٔ دیوید والتر با ترجمهٔ حامد جوانبخت و رویا سبزواری و صدای مینا علیپوری در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

این کتاب به دغدغهٔ اصلی کسب‌وکارها پرداخته است که همان نحوهٔ فروش آن‌ها است. در تمام دنیا مسئلهٔ فروش یک فرایند مهم برای کسب‌وکارها تلقی می‌شود، در واقع اگر بخواهیم راجع به فروش صحبت کنیم باید بگویم به همان اندازه که قلب برای زنده ماندن یک بدن حیاتی است، فروش برای کسب‌وکارها حیاتی و مهم است.

کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری با رویکرد به بازاریابی تلفتی به فعالان حوزهٔ فروش کمک می‌کند بتوانند مسیر خود را تغییر دهند و فروش خود را بالا ببرند. با این کتاب به یک فروشندهٔ موفق و متفاوت تبدیل می‌شوید و می‌توانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید. بازاریابی تلفنی چیزی فراتر از تماس تلفنی و معرفی محصول است. این کتاب به فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار آموزش می‌دهد که بازاریابی تلفنی خود را به سطح بالاتری ببرند و به هدف‌های فروش خود برسند.

شنیدن کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ فروش پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

«من سال‌هاست که این شعار را می‌شنوم: «عمر بازاریابی تلفنی تمام شده است.» اکثریت صاحبان مشاغل به دلیل ترس از طرد شدن، از بازاریابی تلفنی صرف ‌نظر می‌کنند. آنها نگران عبور از «موانع» در فروش هستند: منشی‌ها و سایر افرادی که تلاش برای دسترسی به تصمیم‌گیرندگان را سخت می‌کنند.

همچنین یک باور غلط وجود دارد که موفقیت در بازاریابی تلفنی فقط می‌تواند به دلیل بکار گماردن عده‌ای بر سرکار در ساعت‌های متمادی باشد. آن‌ها میگویند:

«وظیفه‌ تو فقط گرفتن شماره تلفن مشتری است.»

با این حال،در این کتاب نشان خواهیم داد که برای هر شرکت بزرگ، اگر بازاریابی تلفنی به روش صحیحی انجام شود، تلاشی ارزشمند برای آن‌ها خواهد بود. هنگامی که روش صحیح برقراری تماس را فرا گرفتید، می‌دانید که چگونه می‌توانید قرارها رادر مدت زمان کوتاهی تنظیم کنید»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت

حجم

۴۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت

حجم

۴۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۳۰۰
تومان