دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌های اتمی

نویسنده:جیمز کلییر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی

خلاصه‌کتاب صوتی عادت‌های اتمی نوشتهٔ جیمز کلییر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی عادت‌های اتمی

خلاصه‌کتاب صوتی عادت‌های اتمی به روشی جالب و روان، به ما آموزش می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز یک درصد بهتر شویم. هر روز یک درصد بهتر شدن، معادل سالی ۳۷ برابر بهترشدن است!

به قول نویسندهٔ کتاب عادت‌های اتمی، جیمز کلیر، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از ۵ سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم!

در کتاب صوتی عادت‌های اتمی از چهار اصل و اساس گفته می شود: مدل چهار مرحله‌ای نویسنده برای عادت‌ها، سرنخ، تمایل، پاسخگویی و پاداش و چهار قانون تغییر رفتار هستند که این مراحل را تکامل می‌بخشند.

رفتار و عادت‌های انسان‌ها پیوسته در حال تغییر است: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما کتاب صوتی عادت‌های اتمی در مورد چیزهایی است که تغییر نمی‌کند. درباره‌ٔ اصول رفتار انسانی است. اصول جاودانی که هر سال می‌توانید به آن اتکا کنید. ایده‌هایی که می‌توانید کسب‌وکارتان را پیرامونش بسازید، خانواده را حول آن شکل دهید و زندگی را پیش ببرید.

هیچ مسیر یگانه و خاصی برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود ندارد، اما کتاب صوتی عادت‌های اتمی برترین راه‌هایی را که می‌شناسیم توضیح می‌دهد، رویکردی که صرف نظر از نقطه‌ٔ شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر آن هستید، مؤثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که این اثر پوشش می‌دهد، برای هر کسی که به دنبال سیستمی گام‌ به‌ گام برای بهبود است مفید خواهد بود، چه اهدافتان متمرکز بر سلامتی، پول، بهره‌وری و روابط باشند و چه مجموعه‌ای از این‌ها را شامل شود. تا زمانی که رفتار انسانی مطرح باشد، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی عادت‌های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای کسانی که می‌خواهند برخی از عادت‌های خود را تغییر ندهند، بهترین منبع است.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی عادت‌های اتمی

«امکان دارد مخاطبانی که پیش‌زمینه‌‌ی روان‌شناسی دارند، برخی از این اصطلاحات را در شرطی‌‌سازی عامل شنیده باشند که ابتدا با شرح «تحریک، پاسخ، پاداش» توسط اسکینر در دهه‌‌ی ۳۰ میلادی بیان شد و اخیرا با عبارت «سرنخ، روتین، پاداش» در کتاب «قدرت عادت» نوشته‌‌ی چارلز داهیگ محبوبیت یافته است.

پژوهشگران علوم رفتاری همچون اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه صحیح را ارائه کنید، می‌توانید افراد را تحریک کنید که به شیوه‌ای معین عمل نمایند. اما در حالی‌ که مدل اسکینر به‌ خوبی شرح داد چگونه یک محرک بیرونی بر عادت‌های ما تاثیر می‌گذارد، اما نتوانست به‌ خوبی درباره‌ی تاثیرگذاری افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارمان توضیح بدهد. در دهه‌های اخیر، دانشمندان شروع به تعیین رابطه‌ی میان افکار، احساسات و رفتارمان کردند.»

نظرات کاربران

امیر
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

گویندگی بسیار ضعیف

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان