دانلود کتاب صوتی رهبری با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری اثر الکس فرگوسن

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری

معرفی کتاب صوتی رهبری

خلاصه‌کتاب صوتی رهبری نوشتهٔ الکس فرگوسن و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی رهبری

رمز موفقیت بزرگ‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال چیست؟

اگر از شما بخواهند بهترین تیم‌های فوتبال جهان را نام ببرید، قطعاً منچستریونایتد یکی از گزینه‌ها خواهد بود. وقتی صحبت از منچستریونایتد به میان می‌آید، نمی‌توان از الکس فرگوسن، بنیانگذار این تیم و نویسنده‌ٔ کتاب رهبری حرفی نزد.

الکس فرگوسن نزدیک به ۲۶ سال سرمربی منچستریونایتد بود. او در این ۲۶ سال توانست منچستریونایتد را از تیمی که تقریباً دو دهه نتوانسته بود هیچ مقامی در لیگ برتر انگلیس کسب کند، به قهرمانی بدل سازد که امروز ۳۸ جام قهرمانی در کارنامه‌اش دارد.

اما شاید از خودتان بپرسید که چرا یک مربی فوتبال باید کتابی دربارهٔ مدیریت بنویسد؟

در جواب این سؤال باید به مایکل موریتز اشاره کنیم. موریتز بیشتر به خاطر کمک به سازمان‌دهی شرکت‌هایی مثل اپل، گوگل و یوتیوب شناخته می‌شود. او از همان اولین سال مربیگری فرگوسن در منچستریونایتد، شیفته‌ٔ این مرد شگفت‌انگیز شد و با وجود استعداد عجیبش در مدیریت و رهبری، همیشه از کارهای فرگوسن شگفت‌زده می‌شد. او دوست داشت بداند که الکس فرگوسن چگونه توانسته چند دهه متوالی منچستریونایتد را در بالاترین سطح عملکرد نگه دارد.

این سؤال باعث شد که موریتز به سراغ الکس فرگوسن برود و از او بخواهد جادوی عجیبش را در قالب یک کتاب به همه معرفی کند، اما به دلایل مختلف این ایده عملی نشد. البته موریتز امید خود را از دست نداد و پس از بازنشستگی فرگوسن، یک ‌بار دیگر به سراغ او رفت. این دو نفر دوباره این پروژه را روی میز آوردند و بالاخره پس از سال‌ها، کتاب «رهبری» با زبان ساده و صمیمیِ الکس فرگوسن منتشر شد.

در خلاصه‌‌کتاب رهبری، داستان سال‌های زندگی و مربیگری‌ فرگوسن در منچستریونایتد را تعریف می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که او چطور باشگاه را تقویت کرد، چگونه آن را مدیریت کرد و چگونه توانست منچستر را به یک قهرمان شکست‌ناپذیر تبدیل کند. این کتاب بر اساس تجربیات واقعی نوشته‌ شده است و اگر برای شنیدن یک داستان جذاب از زبان برترین مربی جهان آماده هستید، خواندن این کتاب خالی از لطف نیست.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب صوتی را به دوستداران الکس فرگوسن پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

کاربر ۳۷۸۹۸۰۱
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

این کتاب کامل نیست،این در حد خلاصه کتاب رهبری هم نیست لطفا این رو اعلام کنید!

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام جناب اقایمصطفی ابن ها حق من را در رهبری ودر ندان ودرواریر نکردن درحساب وددرسرکردانی ودر اقتصادی ودر نفت هستم ودرکار المان خواهش مکنم پیکری ونیدتمام کتاب من برولاشت کس کش مادر جند09358068811

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان