دانلود کتاب صوتی همه چیز بودن (خلاصه کتاب) با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز بودن (خلاصه کتاب) اثر امیلی واپنیک

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز بودن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی همه چیز بودن (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز بودن نوشتهٔ امیلی واپنیک و ترجمهٔ بهاره رستمی و با صدای فرزانه فائزی است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی راهنمای آنان است که هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاره شوند.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز بودن

اگر سراغ خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز بودن آمده‌اید، احتمالاً به‌ این دلیل است که در رسیدن به پاسخی مشخص به این سؤال به مشکل برخورده‌اید: «می‌خواهید چه‌کاره شوید؟»

این خلاصه‌کتاب صوتی برای کسانی است که نمی‌خواهند فقط به یک موضوع بپردازند و از دیگر علایقشان دست بکشند. این کتاب برای انسان‌های کنجکاو است؛ برای کسانی که با یادگیری چیزهای جدید و خلق‌کردن و دگرگونیِ هویت، اشتیاق را تجربه می‌کنند.

شما مجبور نیستید یک چیز را انتخاب کنید! این همان راز بزرگی است که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید. این کتاب صوتی به شما نشان خواهد داد به چه روش‌هایی می‌توانید حرفه‌ای بسازید که نه‌تنها پایدار و نتیجه‌بخش باشد، بلکه به شما اجازه دهد تا آنجا که دلتان می‌خواهد کشف و جست‌وجو کنید یا به‌عبارتی، چطور همه‌چیز باشید.

با این توضیحات باید توجه کنید که این کتاب صوتی معمولی نیست و شنیدنش هم تجربه‌ای معمولی نخواهد بود. ساختن زندگی‌ای چندبعدی به درون‌نگری و آزمایش نیازمند است. این کتاب راهنمایی‌تان می‌کند.

خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز بودن به شما چهار الگوی کاری با چهار رویکرد متفاوت معرفی می‌کند و کمک می‌کند موانع دست‌وپاگیر رسیدن به اهداف شغلی خود را پیدا و برطرف کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که در پیداکردن شغلشان به مشکل برمی‌خورند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان