دانلود کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها) با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها) اثر آنجی سپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)

معرفی کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها) نوشتهٔ آنجی سپکوفسکی و ترجمهٔ سینا طاوسی مسرور و بهناز حسینی است. محمود هادی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی یکی از ۳ جلد یک مجموعهٔ داستان کوتاه است.

درباره کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها) یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای معین است؛ مجموعه‌ای که در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی سپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است.

سریالی براساس این مجموعه به کارگردانی لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده است که فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است.

در این جلد «سیری» و «گرالت» به قرارگاه ویچرها رسیده‌اند. زمستان در این قلعهٔ کوهستانی بی‌رحم‌تر از همیشه است،‌ اما امنیتی که دخترک بعد از مدت‌ها جنگ و گریز در آنجا یافته تواناتر از هر خورشیدی، قلبش را گرم می‌کند؛ البته‌ اگر سختی‌ تمرین‌های ویچری و کابوس‌های شبانه را نادیده بگیریم. کتاب صوتی حاضر روایت همین روزهای سرد ولی خوشایند است که به‌لطف سخت‌گیری ساپکوفسکی بر شخصیت‌هایش، خیلی زود در معرض تهدید قرار می‌گیرد. جلد سوم این مجموعه‌‌ شاید تنها زمانی است که شخصیت‌هایش برای مدتی طعم واقعی آرامش را می‌چشند.

ویچر مشغول آموزش دخترخوانده‌اش،‌ درحال تبدیل به پدری حمایتگر است. از طرف دیگر سیری شیفته‌ٔ «کائرمورهن»، تصمیم گرفته به ویچری قدرتمند تبدیل شود و انتقام خانواده‌اش از نیلفگاردی‌ها را بستاند. «تریس مریگولد» هم ساحره‌ای است که در نبرد سودن کنار «ینفر» جنگیده. او به جمع ویچرها می‌پیوندد تا بخشی از کمک‌های جادویی موردنیاز آن‌ها را فراهم کند.

«وزمیر پیر» و گرالت انتظار دارند حضور جادوگر جوان برای هدایت و کشف توانایی‌های سیری کافی باشد، اما او یک بچه‌ٔ معمولی نیست. پس آن‌ها تصمیم می‌گیرند دخترک را به معبد ننکه ببرند، کاهنه‌ای که پیوندی عمیق با قدرت‌های طبیعت دارد و شاید دانش باستانی‌اش به سؤالات آن‌ها پاسخ دهد، اما همان‌طور که دنیادیدگی وزمیر و جادوی تریس از حل معمای سیری ناتوان بوده، ننکه هم در این مسیر شکست می‌خورد و برخلاف میل گرالت راهی جز کمک‌گرفتن از ینفر باقی نمی‌ماند.

شنیدن کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود.

آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید:

جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

«حماسه ویچر (جلد اول: آخرین آرزو)»، «حماسه‌ی ویچر - جلد دوم: شمشیر سرنوشت» و «حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)» عنوان کتاب‌های مجموعه ویچر از آنجی سپکوفسکی هستند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)

«تقریبا هر شب دختر فریادکشان از خواب می‌پرید. هذیان می‌گفت، دست روی گونه‌اش می‌گذاشت و از درد ناله می‌کرد. جادوگر با افسون‌ها و معجون‌هایی که او را آرام می‌کرد و می‌خواباند، در آغوشش می‌کشید و در بغلش آرام تکانش می‌داد؛ و بعد برای مدتی طولانی خودش نمی‌توانست بخوابد. به چیزی که سیری در خواب و بعد از به هوش آمدنش گفته بود فکر می‌کرد؛ و ترسی که قوی‌تر می‌شد را حس می‌کرد. وائسه دیره‌آر آئپ ایگه‌آن... چیزی دارد به پایان می‌رسد.»

نظرات کاربران

Maryam Mohammadi
۱۴۰۱/۰۸/۱۵

هم مجموعه ویچر عالیه و نیازی به تعریف مجدد نداره هم گویندگی عالی و منطبق با کتاب

amin Hadian
۱۴۰۱/۰۶/۱۱

بی نظیره ،، خیلی منتظر بودم

arian
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

لطفاً در ازای پولی که میگیرید حداقل برای نقش های زن کتاب از مجری زن استفاده کنید 🤍

هوشنگ تحتا
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

با سلام وخسته نباشید به اقای هادی زاده ولی تعجب میکنم از تهیه کننده این اثر. شنوده ای که دو کتاب قبل ویچر را با صدای عالی اقای سلطان زاده گوش کرده چطور میتواند با صدای دیگری خود را راضی

- بیشتر
misan Saedi
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

از بهترین کتاب های صوتی که تا بحال گوش دادم ترجمه عالی و گویندگی بسیار مسلط انسان را تو فضا میبره ممنون از ماه آوا و ممنون از طاقچه

Mostafa Momeni
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

منتظرم بعدیش هستیم. لطفا بفرمایید

زمان

۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۸۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۸۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۶۸۰
۵۷,۸۷۶
۳۰%
تومان