دانلود کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا با صدای آرمان خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا اثر سید لو

دانلود و خرید کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا

نویسنده:سید لو
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا

کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا نوشتهٔ سید لو و ترجمهٔ ماشااله صفری و طاها صفری است. آرمان خدادادی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی نبرد تاریخی میان ۲ باشگاه فوتبال بارسلونا و رئال مادرید را که زمینه‌ساز تعصب، نفرت و جنگ میان اسپانیا و منطقهٔ خودمختار این کشور به نام کاتالونیا شده، به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا

کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا کتاب تحسین‌شده‌‌ای نوشتهٔ «سید لو» بهترین نویسنده‌ٔ ورزشی فوتبال اسپانیا است که بهترین کتاب ورزشی سال شد. این کتاب صوتی قصهٔ نفرت و جنگ بین ۲ باشگاه رئال مادرید و بارسلوناست؛ کتابی که با رویکردی اجتماعی و تاریخی و با ادبیاتی بی‌نقص قصه‌ٔ فوتبالی آغشته به سیاست را در بیش از ۱۰۰ سال بیان می‌کند. فوتبالی مردمی، ملی، قومی و سیاسی و فوتبالی مثل ال‌کلاسیکو.

لا لیگا که با نام تجاری «لا لیگا سانتاندر» نیز شناخته می‌شود، عنوان دستهٔ برتر لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا است. این لیگ با شرکت ۲۰ تیم برگزار می‌شود. در پایان هر فصل ۳ تیمی که در انتهای جدول قرارگرفته‌اند، به دستهٔ دوم سقوط کرده و با ۳ تیم برتر دستهٔ دوم جایگزین می‌شوند. لا لیگا یکی از مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا بوده است.

شنیدن کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سید لو

سیمون جیمز معروف به سید لو در سال ۱۹۷۶ به دنیا آمد. او ستون‌نویس و روزنامه‌نگاری انگلیسی است که فوتبال اسپانیا را برای بسیاری از نشریات، وب‌سایت‌ها، کانال‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و پادکست‌های مربوط به فوتبال در سراسر جهان پوشش می‌دهد.

بخش‌هایی از کتاب صوتی ترس و نفرت در لالیگا

«رئیس مادرید وزیر خزانه داری کشور را دشمن شماره یک باشگاه خوانده بود: البته بعد از این که او پوشکاش را یک کمونیست خواند. برنابئو حتی خوزه میلان آستری را از جایگاه ویژه مدیران خارج کرد، بعد از این که او سر خود یک میهمان آورده بود. میلان آستری یک روان پریش خونخوار که بازویی قطع شده و به جای چشم راست سوراخی داشت، یکی از کهنه سربازان جنگ مراکش بود و جمله ی معروف «زنده باد مرگ» را در یکی از مناظره هایش فریاد زده بود، به عبارتی دیگر بدترین آدمی بود که برای دور زدن می توان تصور کرد.»

نظرات کاربران

کاربر 5013086
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

به به👌🏻

مهرداد
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

هر قسمتشو گوش میدم کیف میکنم. مرسی از آوانامه و گلگشت و گوینده شون

کتابخوان
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

بسیار کتاب جامع و خوبی بود. ریشه درگیری رئال و بارسا رو خیلی خوب تصویر میکنه. از قدرت گوینده هم نباید گذشت،به جذابیت کتاب خیلی کمک کرد. دمتون گرم

کاربر 5013475
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

عالی بود بسیار لذت بردم از لحن و صدای گویندتون که باعث شد از لحظه به لحظه کتاب تصویر ذهنی داشته باشم به نوعی توی کتاب غرق شدم ممنون از آوانامه و تیم بی نظیرشون🙏

زمان

۱۸ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان