دانلود کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش اثر سعید گل‌محمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش

معرفی کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش

کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش نوشتهٔ سعید گل محمدی است. نسرین رضائی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی

درباره کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش

سعید گل محمدی در کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش می‌گوید که انسان یعنی یک موجود روبه‌بالا و عاشق آسمان! تنها فرشته‌ای که به زمین افتاده و تا به آسمان بازنگردد و به‌سوی خدا و به پشت آسمان پرواز نکند، از نالیدن آرام نمی‌گیرد، انسان است. انسان فواره‌ای است که از قلب زمین عصیان می‌کند و در این جستن شتابان و شور‌انگیزش هر‌چه اوج می‌گیرد، بیشتر پریشان و تردیدزده می‌شود.

کتاب صوتی حاضر با نقل قصه‌هایی گوناگون به شنونده کمک می‌کند تا بتواند تفکر مثبت در برابر تفکر منفی داشته باشد، با دشواری‌ها بسازد و بداند که آن‌ها فانی هستند، قدر توانمندی‌های خودش و دیگران را بداند، ببخشد، راه‌های رسیدن به کمال را بشناسد و همیشه نگرشی مثبت داشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی انسان باش

استاد فرزانه‌ای گفته است: «حتی کوچک‌ترین نور هم تاریکی مطلق را روشن می‌کند و تاریکی هرگز نمی‌‌تواند نور را از بین ببرد». این اعتقاد قدیمی از دیرباز انسان‌ها را تسلی داده و این حکمت در داستان‌های مختلف از سراسر جهان و از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. امروز دیگر کسی به این فکر نمی‌‌کند که نور، تاریکی را از بین می‌برد. فقط کافی است که کلیدی را بزنیم تا چراغی روشن شود. بعد همه‌جا روشن می‌شود و انسان به‌راحتی می‌تواند، کارهای خود را انجام دهد. اما وقتی درون ما تاریک می‌شود و امیدی نداریم، دیگر چراغی در دسترس نیست که با فشار کلیدی، تاریکی روح را از بین ببریم. کسی که روحش در تاریکی فرو می‌رود، ترس‌های قدیمی بشر به سراغش می‌آید، قدرت تصمیم‌گیری از او سلب می‌شود، یاس و ناامیدی بر او غلبه می‌کند. تعداد افرادی که دچار ضعف روحی می‌شوند، روزبه‌روز درحال افزایش است؛ زیرا نور درون آن‌ها رو به خاموشی می‌رود. شاید این انسان‌ها هرگز یاد نگرفته‌اند که به نور درونی خود توجه کنند. بنابراین ما همواره به نور درونی خود نیاز داریم. هیچ اهمیتی هم ندارد که چه نامی بر آن می‌گذاریم؛ ایمان، عشق، اشتیاق یا امید. مهم این است که نباید اجازه دهیم، نور درونی ما خاموش شود؛ زیرا نور واقعی زندگی همین است که برای زیستن به ما قدرت و گرما می‌دهد و معنای زندگی‌ است؛ گرمایی که می‌توانیم به دیگران منتقل کنیم. ما در تاریک‌ترین دوران زندگی، این امید را داریم که حتی سیاه‌ترین تاریکی‌ها قادر به از بین بردن کوچک‌ترین نورها نیستند! حکمای قدیم در سرزمین‌های مختلف، کوشش کرده‌اند این شناخت را به شکل‌های تازه‌ای مطرح کنند تا به نور ضعیف درون، نیرو ببخشند یا آن‌را از نو مشتعل سازند. گاهی یکی از این داستان‌ها می‌تواند، جرقه‌ای ایجاد کند و به نور درون نیرویی تازه بدهد. اثری که در مقابل دیدگان شما است، مجموعه‌ای از حکایت‌ها، جملات و اشعار الهام‌بخشی است که نگارنده در طول سال‌ها مطالعه و تحقیق در دنیای زیبا و شگفت‌انگیز با آن‌ها آشنا شده و به سبب ارزش و اهمیت والایی که دارند آن‌ها را تألیف، ترجمه و گردآوری کرده است.

نظرات کاربران

کاربر 8535997
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

بسیار عالی بود

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
۳۸,۲۲۰
۳۰%
تومان