دانلود کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی اثر جردن پیترسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی

کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی نوشتهٔ جردن پیترسون و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی

این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه مشکلات و چالش‌های موجود در مسیر زندگی‌تان را با استفاده از راهکارهایی جامع و کاربردی برطرف کنید.

برای اینکه از ایجاد هرج‌ومرج در زندگی خود جلوگیری کنیم، می‌بایست معنای واقعی زندگی را کشف کنیم. شاید تا به حال همواره شاهد بی‌نظمی و چالش‌های ناشی از آن در زندگی شخصی و اجتماعی خود بوده‌ایم. بروز این چالش‌ها و بی‌نظمی‌ها به این دلیل است که از قوانین مهمی بی‌اطلاع هستیم.

در داستان پینوکیو، یک عروسک چوبی کوچک آرزوی جالبی دارد. او دلش می‌خواهد از شر طناب‌هایی که به او بسته شده و کنترل زندگی‌اش را در دست دارد، خلاص شود. پینوکیو آرزوی تبدیل‌شدن به یک پسر مستقل و واقعی را داشت، اما از یک حقیقت غافل بود؛ اینکه باید برای هر چیزی بهایی پرداخت کرد. بهایی که پینوکیو باید برای مستقل‌شدن می‌پرداخت، خطرات و مشکلاتی بود که باید در مسیر زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شد و مصائب آن را همانند درسی بزرگ تحمل می‌کرد. بنابراین در مسیر رسیدن به بزرگ‌ترین آرزوی زندگی‌اش، با ماجراهای دردناکی مواجه شد و درس‌های زیادی درباره صداقت،‌ دوستی و خانواده فرا گرفت.

معمولاً در همه‌ٔ داستان‌ها و افسانه‌های کلاسیک و محبوبی مانند پینوکیو، نتیجهٔ نهایی به یافتن مفهوم زندگی ختم می‌شود. در داستان‌ها و افسانه‌ها، یافتن معنای زندگی به عنوان نوشدارویی برای رفع مشکلات زندگی شناخته می‌شود. این نوشدارو در زندگی واقعی نیز به ایجاد تعادل بین نظم و بی‌نظمی، تشخیص آشنا و بیگانه و امنیت و ماجراجویی به ما کمک می‌کند.

از قرن‌های گذشته تاکنون، مردم دربارهٔ نظر فیلسوفان بزرگی همچون ارسطو و سقراط بسیار صحبت می‌کنند. طی سالیان متمادی مردم سخنان آن‌ها را در مورد مفاهیم زندگی، به سبک‌های مختلف تفسیر کرده‌اند. این موضوع بدان دلیل است که مردم معمولاً برای رسیدن به اهدافشان در زندگی و آگاهی از مفاهیم جهان‌شمول، به دنبال معنای واقعی زندگی بوده‌اند.

جرج پیترسون، نویسندهٔ این کتاب،‌ فهرست جالبی از ۱۲ قانون ارزشمند برای دریافت معنا و رهایی از بی‌نظمی در مسیر زندگی جمع‌آوری و ارائه کرده است. این ۱۲ قانون مهم می‌تواند به ساکنین دنیای مدرن برای زندگی در دوران پر از هرج و مرج امروزی کمک کند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ۱۲ قانون زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند از بی‌نظمی در مسیر زندگی‌شان رهایی یابند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جردن پیترسون
جردن پیترسون

جردن پیترسون نویسنده، استاد دانشگاه و روانشناس کانادایی در روز ۱۲ ژوئن سال ۱۹۶۲ در خانواده‌‌ای فرهنگی در فرویو از شهرهای شمالی کانادا به دنیا آمده است. پدر او، والتر پترسون معلم مدرسه و مادرش کتابدار کالج پلی‌‌تکنیک گرند پریری بوده است. او یک خواهر و یک برادر دارد. وقتی جردن پیترسون از دبیرستان فریو فارغ‌‌التحصیل شد به‌‌واسطه‌‌ی آشنایی قبلی‌‌ او به خاطر شغل مادرش، کالج گرند پریر را برای ادامه‌‌ی تحصیل انتخاب کرد. شهرت جردن پیترسون به دلیل سه کتاب پرفروش «نقشه‌‌های معنا»، «دوازده قانون زندگی» و «فراتر از نظم: دوازده قانون دیگر برای زندگی» و همچنین سخنرانی‌‌های اوست که به عنوان الگویی برای مردان و زنان، راه و روش بهتر زیستن را به دیگران آموزش می‌‌دهد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۰۶۰۶۱
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

خوبه ولی لطفا رایگان کنید

هیروو
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

این فقط خلاصه کتاب است. . هیچی اصل کتاب نمیشه.

یوسف
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

جردن پیترسون عالی ست گوینده هم همینطور،ولی کیفیت صدای ضبط شده برای پخش مزخرفه به شدت بی کیفیته،اگه بخوای با ضبط ماشین گوش بدی حتی اگه ولوم را تاآخر باز کنی بازم صدا به گوشت نمیرسه

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان