دانلود کتاب صوتی برای وجود داشتن با صدای سید رامین علوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای وجود داشتن اثر سید رامین علوی

دانلود و خرید کتاب صوتی برای وجود داشتن

معرفی کتاب صوتی برای وجود داشتن

کتاب صوتی برای وجود داشتن نوشتهٔ سید رامین علوی که خود او نیز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده. انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر یک مجموعه شعر نو را در بر گرفته است.

درباره کتاب صوتی برای وجود داشتن

کتاب صوتی برای وجود داشتن مجموعه‌ای از شعرهای نوی سید رامین علوی را در بر گرفته که پیش از این در انتشارات مایا چاپ و منتشر شده بود.

شعر نو فارسی با وانهادن قالب‌های شعر کلاسیک در قرن ۱۴ هجری به‌وجود آمده است. این گونه از شعر فارسی آزادی بسیاری را در فرم و محتوا به شاعر می‌دهد. شعر نو به لحاظ محتوا و جریان‌های اصلی ادبی حاکم بر آن کاملاً با شعر کلاسیک فارسی متفاوت است و به‌لحاظ فرم و تکنیک ممکن است همانند شعر کلاسیک موزون باشد یا نباشد یا وزن آن عروضی کامل باشد یا ناقص. استفاده از قافیه نیز در شعر نو آزاد است.

معمولاً شعر نو فارسی را به ۳ دستهٔ اصلی شعر نیمایی، شعر سپید و موج نو تقسیم می‌کنند و پدر شعر نوی ایران را نیما یوشیج (علی اسفندریاری) می‌دانند.

احمد شاملو، فروغ فرخ‌زاد، سهراب سپهری، هوشنگ ابتهاج (سایه)، نادر نادرپور، فریدون مشیری و محمدرضا شفیعی کدکنی بعضی از شاعران مشهور ایرانی هستند که در قالب شعر نو می‌سروده‌اند.

«نکند باز به سراغ پنجره آمده‌ای»، «عطر تو به کدام شهر می رسد»، «باد خواب های من را برد» و «پنجره شعر امروز (۲۱۲) (آتش کومه را در باد رقصاند)» نام کتاب‌های دیگری از سیدرامین علوی است.

شنیدن کتاب صوتی برای وجود داشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۴,۳۰۰
۳۰%
تومان