دانلود کتاب صوتی ملکه موش ها با صدای نگین خواجه‌ نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ملکه موش ها اثر محمد میرکیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی ملکه موش ها

معرفی کتاب صوتی ملکه موش ها

کتاب صوتی ملکه موش ها نوشتهٔ محمد میرکیانی است. نگین خواجه‌ نصیر، میلاد عندلیبی، گلچهره زند و داود نماینده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) آن را منتشر کرده است. نام دیگر این اثر صوتی «ماجرای دشت مرموز» است.

درباره کتاب صوتی ملکه موش ها

کتاب صوتی ملکه موش ها کتابی است که برای نوجوانان تهیه و تنظیم شده است. پیش از این در این مجموعه کتاب‌های «جشن خرگوش‌ها» و «بازی‌بازها» منتشر شده‌اند. در واقع کتاب ملکه موش ها دومین اثر از یک سه‌گانه است.

عنوان برخی از این داستان‌ها عبارت‌اند از «موش عجیب»، «مهمانی موش‌ها»، «دانوش و هوشان» و «موشو در روباه‌سرا».

این کتاب صوتی از نظر محتوایی ادامهٔ رمان «جشن خرگوش‌ها» است؛ رمانی که با فضای داستان حیوانات و با ساختاری طنز برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است. محمد میرکیانی کوشیده تا با بهره‌گیری از نگارش داستان‌های امروزی و بهره‌مندی از میراث ادبیات کهن از جمله مثنوی معنوی، بهارستان جامی، کلیله و دمنه، منطق‌الطیر عطار نیشابوری و... فانتزی بومی را در داستان‌هایی از زبان حیوانات برای نوجوانانِ علاقه‌مند خلق کند.

شنیدن کتاب صوتی ملکه موش ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی در سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ سرشناس ایرانی و خالق مجموعه کتاب‌های «قصه ما مثل شد» است. این نویسنده از نوجوانی مطالعهٔ آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آغاز کرد و در کنار تجربه‌کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد؛ به‌طوری‌که وقتی نخستین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های محمد میرکیانی در زمینهٔ ادبیات، به‌ویژه ادبیات کلاسیک،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است. او در زمینهٔ ادبیات کودک و نوجوان جوایز بسیاری دریافت کرده است که از میان آنها می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

«همیشه قصه‌ای هست»، «قصه ما مثل شد»، «حکایت‌های کمال»، «ملکه موش ها»، «جشن خرگوش‌ ها» و «داستان‌های بی‌دانه» کتاب‌هایی از این‌نویسنده هستند که توسط به‌نشر چاپ شده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی ملکه موش ها

«رازو سر از پا نشناخته وارد روباه‌سرا شد. نمی‌دانست کجا می‌رود و چه‌کار می‌کند. به این‌وآن تنه می‌زد و گاهی پا روی سر یا دُم روباهی می‌گذاشت که این گوشه و آن گوشه دراز کشیده بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد