دانلود کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود با صدای ونوس صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

دانلود و خرید کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

نویسنده:استر هیکس
گوینده:ونوس صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

کتاب صوتی «بخواهید تا به شما داده شود» نوشتهٔ استر هیکس با ترجمهٔ گروه مترجمین سایت آگاه باشیم و گویندگی ونوس صفری در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در زندگی این است که نسبت به چیزهایی که می‌خواهیم و نمی‌خواهیم آگاهی داشته باشیم. به کمک کتاب بخواهید تا به شما داده شود به این حقیقت که جایگاه شما در زندگی کجاست، دست خواهید یافت و قدر خود را بیشتر خواهید دانست. شما توانایی این را دارید که زندگی خود را تغییر دهید و آن‌گونه که آرزو دارید آن را طراحی کنید و از نو بسازید.

استر هیکس همراه همسرش جری در سال ۱۹۸۶ با هم مؤسسه آبراهام را تأسیس کردند و کارگاه‌های گوناگونی نیز دربارهٔ قانون جذب برگزار کردند. آن‌ها کلاس‌هایی هم با نام تعالیم آبراهام برگزار می‌کردند که کتاب بخواهید تا به شما داده شود برگرفته از همان تعالیم است. 

کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره استر هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به‌خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیرفیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر هیکس عبارت‌اند از: قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس (۱۹۹۱).

بخشی از کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود

«شماره‌ی سه: کارگاه خلاقه

کی از این فرآیند استفاده کنید؟

وقتی می‌خواهید روی چیزی که بیش از همه شخصا برایتان مهم است، تمرکز کنید.

وقتی می‌خواهید کنترل آگاهانه‌ی بیشتری روی جنبه‌های اصلی زندگیتان داشته باشید.

وقتی می‌خواهید وضعیت موافقت‌تان را ارتقا دهید تا چیزهای عالی بیشتری به زندگیتان سرازیر شوند.

وقتی می‌خواهید داشتن یک سطح جذب مثبت را تمرین کنید تا به سطح جذب غالبتان تبدیل شود.

بازه‌ی فعلی حد تنظیم احساسی

فرآیند کارگاه خلاقه وقتی برای تان بیشترین ارزش را دارد که حد تنظیم احساسیتان جایی باشد بین:

شادمانی، دانایی، توانمندی، آزادی، عشق، قدرشناسی و خوش بینی.

اگر مطمئن نیستید حد تنظیم احساسی فعلی‌تان چیست، برگردید به فصل بیست ودو و دسته بندی بیست و دوگانه‌ی پلکان راهنمای احساسی را مرور کنید.

این فرآیند هم مثل اغلب فرآیندهای دیگری که در این کتاب ارائه شده‌اند وقتی با نوشتن به انجام برسد، تاثیر بیش‌تری دارد. ولی اجرای ذهنی این بازی هم موقع رانندگی یا قدم زدن یا هر زمان دیگری که تنها هستید و چند دقیقه وقت دارید و به احتمال زیاد کسی مزاحمتان نخواهد شد، مفید خواهد بود. این فرآیند را با چهار برگ کاغذ شروع کنید و بالای هرکدام. عناوین یا این دسته‌ها را بنویسید: بدنم، خانه‌ام، روابطم و کارم.»

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان