دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری

دانلود و خرید کتاب صوتی شازده کوچولو

معرفی کتاب صوتی شازده کوچولو

کتاب صوتی «شازده کوچولو» نوشتهٔ آنتوان دو سنت اگزوپری با ترجمهٔ فریده مهدوی دامغانی در کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس منتشر شده است. شازده کوچولو اثر ماندگار نویسنده فرانسوی، آنتوان دو سنت اگزوپری، کتاب برگزیدهٔ مردم قرن بیستم است. داستان شازده کوچولو دربارهٔ سفر شازده کوچولویی است که از سیاره‌اش، اخترک ب ۶۱۲ به زمین سفر می‌کند و ماجراهای سفرش را روایت می‌کند.

درباره کتاب شازده کوچولو

شازده کوچولو که در اخترک ب ۶۱۲ ساکن است روزی تصمیم می‌گیرد سفر کند. او در سیاره‌اش گلی دارد که حسابی مغرور است اما دوستش دارد. شازده کوچولو در سفرش آدم‌بزرگ‌های عجیب غریبی را می‌بیند که هرکدام دلایل عجیب غریبی برای کاری که انجام می‌دهند دارند و مرتب یادآوری می‌کند که این آدم‌بزرگ‌ها راستی‌راستی عجیب‌اند. شازده کوچولو وقتی به زمین می‌رسد، مردی را می‌بیند که خلبان هواپیمایی است که خراب شده است. دوستی و رابطه عمیق و زیبایی بین شازده کوچولو و خلبان شکل می‌گیرد. این دوستی به مرد کمک می‌کند تا معنای زندگی واقعی را پیدا کند. خلبان دوباره به یاد می‌آورد که زندگی‌کردن بدون سؤال‌پرسیدن، بدون عشق و بی‌حضور بچه‌ها بی‌معنا است.

کتاب شازده کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شازده کوچولو یکی از زیباترین داستان‌های فلسفی است. برای افرادی که مایل هستند نگاهی عمیق و متفاوت به زیبایی‌های زندگی داشته باشند، کتاب شازده کوچولو انتخاب خوبی است.

درباره آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دو سنت اگزوپری در ۲۹ ژوئن ۱۹۰۰ در لیون فرانسه متولد شد. در دوران تحصیل در دبستان و دانشکده گاهی ذوق شاعری و نویسندگی خود را با سرودن قطعاتی می‌آزمود. اگزوپری تا قبل از جنگ جهانی دوم، خلبان تجاری موفقی بود. اما با آغاز جنگ، به نیروی هوایی فرانسه آزاد در شمال آفریقا پیوست. اگزوپری در صحرای آفریقا دیداری با یک کوک داشت. این دیدار مایهٔ الهام نوشتن داستان شازده کوچولو شد. کتاب شازده کوچولو به بیش از سیصد زبان ترجمه شده و بارها مورد اقتباس تئاتری و سینمایی قرار گرفته است. آنتوان دو سنت اگزوپری در ۱۹۴۴ در حادثه‌ای که برای هواپیمایش رخ داد درگذشت. او بعد از مرگ به‌عنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان