دانلود کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی) با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی) اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی)

معرفی کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی)

کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران به کوشش گروه نویسندگان، به دبیری کاوه فولادی نسب و با صدای اختر اعتمادی و اشکان عقیلی‌پور تهیه شده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل روایت‌های غیرداستانی دربارهٔ خیابان ولی عصر تهران است.

درباره کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی)

اهمیت خیابانی با عظمت و به درازای خیابان ولی عصر در همین نکتهٔ اساسی نهفته است که شهروند شهر مدرن را در مسیری پر از تصویر، رنگ، بو و صدا، به خاطره ساختن و خاطره بازی دعوت می‌کند. خیابانی که یک قرن عمر دارد و قریب به بیست کیلومتر امتداد یافته تا جنوبی‌ترین میدان تهران را به شمالی‌ترین میدان آن وصل کند. کتاب «خیابان ولی عصر تهران؛ روایت های غیر داستانی» تجربه‌های شخصی نویسندگان مجموعه است از زندگی روزمره خیابانی که همچون سندی زنده، تاریخ تهران را در خود جای داده است. «خیابان ولی عصر تهران؛ روایت های غیر داستانی»  تلخی و شیرینی های زیست فردی و جمعی مردمی که هرکدام بخشی از این خیابان را بیشتر از بخش های دیگرش در حافظه دارند، در بزنگاه‌های تاریخی مختلف در بستری روایی بررسی می‌کند، آن هم در گذر از لایه‌های ذهن آن‌ها که با مدد جستن از خاطراتشان روایتگر رویدادهای تلخ و شیرین این خیابان بودند.

شنیدن کتاب صوتی خیابان ولی ‌عصر تهران (روایت‌های غیرداستانی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام دوست‌داران روایت‌های شهری به‌خصوص روایت‌هایی دربارهٔ تهران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاوه فولادی نسب

کاوه فولادی نسب نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار و مدرس داستان‌نویسی است. فولادی نسب نویسندگی را از سال ۱۳۸۰ و با شرکت در کارگاه‌های داستان‌نویسی جمال میرصادقی شروع کرد. از تألیفات او می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: مسجد امام تهران، مزار در همین حوالی و برلینی‌ها.

نظرات کاربران

Noor
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

با کمال احترام متاسفانه لحن، بیان و صدای گوینده ی خانم اصلا خوب نبود طوریکه از خیر شنیدن کتاب گذشتم. ای کاش فایل نوشتاری کتاب رو قرار می دادید تا اون رو مطالعه کنیم.

کاربر ۶۳۴۳۹۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

کتاب خوبیه، روایت‌های جذابی داره و اطلاعات خوبی میده در خصوص خیابان ولیعصر و ماجراهاش، اما صدای گوینده‌ی خانم برام جذاب نبود و شنیدنش سخت بود، البته کاملا سلیقه‌ایی هست

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان