دانلود کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار اثر هندری وایزینگر

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار

معرفی کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار

کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار نوشتهٔ هندری وایزینگر و جی. پی. پولیو فرای و ترجمهٔ منصوره حکمی و با صدای دادبه دادمهر است و انتشارات بذر خرد (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چگونه بهترین عملکرد را در زمان‌های حساس زندگی داشته باشیم.

درباره کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار

کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار قرار است به ما کمک کند تا در زمان‌های حساس زندگی بهترین عملکرد را داشته باشیم. این «زمان‌های حساس» می‌تواند شامل هر شرایطی شود که ما فشار زیادی بر روی خودمان احساس می‌کنیم برای آنکه بهترینِ خودمان را به نمایش بگذاریم. نویسندگان کتاب معتقدند فشار می‌تواند توانایی و در نتیجه عملکرد ما را تضعیف و ما را محکوم به شکست کند و حتی فراتر از این، در سایر جوانب زندگی‌مان هم ریشه بدواند. اما نکته‌ای که برای آن‌ها اهمیت دارد و در پی اصلاح آن هستند این است که اغلب افراد از رویکردی تصادفی برای مدیریت فشار استفاده می‌کنند و از فرضیه‌های علمی و روان‌شناسی موثر برای تصمیم‌گیری آگاهی ندارند. نویسندگان راهکار اصلی خودشان را، از پس سال‌ها پژوهش و تحقیق آماری، با اصطلاح «کت زرهی» به خواننده‌ها معرفی می‌کنند؛ لباسی استعاری که می‌توانید با پوشیدن آن به جنگ تن‌به‌تن با فشار بروید؛ ترکیبی از اعتمادبه‌نفس، خوش‌بینی، سرسختی و اشتیاق شما را در بر می‌گیرد و در برابر فشار ایمنتان می‌کند.

حالا که شاید کاری برای تغییر جهان و روزهایش از دستمان برنمی‌آید، کتاب حاضر کمکی برای مدیریت بهتر این روزها برایمان است.

 فشار، دشمن موفقیت است: 

فشار عملکرد را تضعیف می‌کند و موجب می‌شود تا شکست بخوریم. 

فشار تأثیر معکوس بر موفقیت شناختی ما دارد. 

فشار مهارت‌های رفتاری ما را تضعیف می‌کند.

در لحظه‌های فشار بیشتر افراد عملکردی ضعیف‌تر از توانایی خود دارند.

فشار اغلب پنهان است.

عوامل بسیاری باعث افزایش فشار مؤثر در زندگی‌مان شده‌اند: فروپاشی اخیر اقتصادی، رقابت شدید برای مشاغل، ظهور اقتصاد جهانی، فرسایش ثبات شغلی، رقابت شدید برای ورود به دانشگاه‌های برتر و تحصیلات تکمیلی.

در این کتاب صوتی به تمام این مسائل خواهیم پرداخت.

شنیدن کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چگونه فشار را در ازدواج خود مدیریت می‌کنید؟ عاقلانه است که این کار را بکنید. از بین همهٔ مواردی که ازدواج را دشوار می‌کند، ناتوانی در مدیریت فشار در صدر فهرست قرار دارد.

«آزمایشگاه عشق» در نزدیکی یسلر تراس واقع در سیاتل مرکزی، در ایالت واشنگتن بین دانشگاه سیاتل و «مرکز پزشکی سوئدی چری هیل»، در خیابان جییرسون شرقی قرار دارد. این آزمایشگاه به‌طور رسمی به‌عنوان «مؤسسهٔ تحقیقاتی روابط» شناخته می‌شود و بنای سفید آجری وصف‌ناپذیر آن محل اسکان دو تن از کارشناسان برجستهٔ روابط در جهان است: دکتر جان گوتمن و دکتر جولی گوتمن. نام مستعار این مؤسسه حاکی از غیرمتعارف بودن این شرکت است، اما به‌هیچ‌وجه چنین نیست.

جان گوتمن، استاد بازنشستهٔ دانشگاه واشنگتن، عمر خود را صرف تحقیق پیرامون بیش از سه هزار زوج و مداخله و درمان چهار هزار زوج دیگر کرده است. او نویسندهٔ ۱۹۰ مقالهٔ علمی منتشرشده و نویسنده یا نویسندهٔ مشترک ۴۰ کتاب، ازجمله پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با عنوان هفت اصل برای موفقیت در ازدواج است. خانم و آقای دکتر گوتمن به‌عنوان یک تیم با حدود هشت هزار زوج در محیط‌های کارگاهی و درمانی کار کرده‌اند. هیچ‌یک از یافته‌های تجربی فراوان آن‌ها به اندازهٔ این آمار شگفت‌آور نیست: آن‌ها می‌توانند با دقت ۹۳.۶ درصدی پیش‌بینی کنند کدام یک از زوج‌ها از یک‌دیگر طلاق می‌گیرند. برای قرار دادن این رقم در کلام، باید گفت شانس پیش‌بینی اتفاقی با دقت ۹۰ درصد، ۱ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ است.

چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ دکتر جان گوتمن که مسلح به چندین دهه تحقیق و داده‌های بالینی است، چگونگی تعامل زوج‌ها را تحت فشار بررسی می‌کند. این تنها عنصر -یعنی فشار- خواه آن را مدیریت کنید و یا در گفت‌وگویی دشوار تسلیم آن شوید، پیش‌بینی‌کنندهٔ دقیق‌تری از سازگاری مالی و اجتماعی، «شیمی» یا سایر شاه‌کلیدهای ارتباطی متداول است. همه‌چیز به فشار مربوط می‌شود.



نظرات کاربران

کاربر ۳۷۸۹۸۵۹
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

گویندگی ضعیف

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
تومان