دانلود کتاب صوتی اولین پیروزی با صدای علی تفرشی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اولین پیروزی اثر تی .وای موشامبی

دانلود و خرید کتاب صوتی اولین پیروزی

معرفی کتاب صوتی اولین پیروزی

کتاب صوتی اولین پیروزی نوشتهٔ تی .وای موشامبی با ترجمهٔ محمدعلی بهروزی و گویندگی علی تفرشی در انتشارات موج کتاب منتشر شده است.  تی وای موشامبی یک سخنران انگیزشی ،رمان نویس،مولف ،مربی آموزشی ویک عضو و مربی دانش کارآفرین اجتماعی است که در کتاب اولین پیروزی به طور خلاصه به ما می‌گوید باورهایمان را براساس گفتارهای امیدآفرین بنا نهیم.

درباره کتاب اولین پیروزی

 تی .وای موشامبی به‌عنوان عضو و مربی دانش‌پژوهان بنگاه اقتصادی آزاد در سراسر آفریقای جنوبی جهت ارتقاء دستاوردهای تجاری کارآفرینان اقدام به آموزش وپرورش متولیان بنگاه‌های تجاری نمود. با بررسی بهبود کفیت زندگی و استانداردهای مربوطه و مسئولیت‌پذیری بیشتر کارآفرینان ،موشامبی تصمیم گرفت تا در یاری‌رساندن به شهروندان و ارگان‌های اجتماعی برای توسعه توانایی در تحقق اهدافشان،‌ تخصص و تجربیات خود را به‌کار گیرد. بیش از چهار سال کار وکوشش در سازمان‌های توسعه تجاری وی توانست صدها نفر و چندین گروه را در ارتقاء استعدادهای بالقوه خود برای تحقق اهدافشان سرپرستی و آموزش دهد. سوابق و تجربیات دانش موشامبی در رشته‌های گوناگون وی را قادر می‌سازد تا آگاهی و بینش دقیق‌تری در روحیات و شناخت نیازمندی‌های مراجعه‌کنندگان و درمان‌جویان خود داشته باشد.

 تی .وای موشامبی معتقد است که شالودهٔ اهداف ما باید بر مبنای انگیزهٔ قوی پایه‌ریزی شوند و به همین منظور ابتدا در ذهن درمان‌جو انگیزه و بستر ذهنی مناسب را ایجاد و سپس بر‌اساس آن اهدافی را برای وی برنامه‌ریزی می‌کند. به محض اینکه جایگاه مناسب و هدف درمان‌جو ساخته شد موشامبی با روشی سیستماتیک به او کمک می‌کند تا استعدادهای بالقوه خود را برای تحقق هدف به کار گیرد وی در ضمن به درمان‌جویانی که قبلاً این روش را تجربه کرده‌اند آموزش می‌دهد تا سطح آگاهی و بینش خود را در این زمینه توسعه بخشند.

کتاب اولین پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اولین پیروزی

 در زندگی موقعیت‌های معدودی پیش می‌آید که به ما شانس و اقبال را در فرصتی مناسب نوید می‌دهند. اما اگر علی‌رغم آمادگی پذیرش شانس‌واقبال ولی دری به روی ما گشوده نشد چکار باید بکنیم‌؟ در این جا مقاومت و پایداری وارد صحنه خواهد شد. مقاوم باشید و اجازه ندهید شوق‌وذوق شما با هرشکستی پژمرده شود. تا حالا دیده‌اید که در شکاف‌های خطوط زمین سخت تنیس ،چمنی روییده شود؟ همین طور در ضخامت لایه‌های سه متری آسفالت و بتون یا لاستیک؟ به قول میلتن برلی «اگر موقعیت و شانس در خانه را نزد، خودتان دری درست کنید.»

نظرات کاربران

MOHAMMAD MAHDI
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

با سلام و احترام فقط می تونم بگم این کتاب یه کتاب قوی و تاثیر گذاره ، با قیمتی کاملا مناسب ، سی هزارتومان پول یه پفک هم نمیشه ، اما اطلاعات خوب و قابل تاملی در اختیارتون میزاره. اگر به تغییر

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان