دانلود و خرید کتاب رهبری راهب مناسب رف آدامز ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهبری راهب مناسب

کتاب رهبری راهب مناسب نوشته رف ادامز و مایک تایسون است. کتاب رهبری راهب مناسب به رهبری خردمندانه و هدفمندانه در دنیای پیچیده و متزلزل می‌پردازد.

درباره کتاب رهبری راهب مناسب

نویسنده در مقدمه می‌گوید یک روز از خودش پرسیده چطور می‌تواند به افراد کمک کند تا به درک نفس خود دست پیدا کنند، شور و شوق و هدفمندی در کارشان داشته باشند و همراهی خوبی در این فرایند داشته باشند؟

اعتماد کردن به حس ششم و داشتن هدف و شادی حقیقی در زندگی و حرفه کاری، انگیزه‌های فوق العاده قوی برای مدیران و سازمان محسوب می‌شوند. هر چقدر آگاهی بیشتری از خودشان پیدا کنند، تواضع و احترام بیشتری از خود نشان می‌دهند. نویسنده قصد دارد بگوید باید کیفیت رهبری‌ را توسعه دهیم و از منابع موجود برای دستیابی به موفقیت‌های شخصی و شرکتی نهایت بهره را ببریم و حتی رهبری بهتری را جذب این فرایند کنیم.

این کتاب برای کمک به رهبران نوشته شده است تا بتوانند همه چیز را بهتر از قبل مدیریت کنند. 

خواندن کتاب رهبری راهب مناسب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رهبری راهب مناسب

بی‌ثباتی، تزلزل، پیچیدگی و ابهام (VUCA)، چالش‌های جدیدی هستند که همه ما در دنیای وابسته به طور روز افزون با آن‌ها مواجه می‌شویم، دنیایی که نیاز به نوع جدیدی از رهبری با قدرت شهودی بیشتر و شخصیت انسانی دارد تا بتواند قابلیت‌های عقلانی و منطقی (IQ) را کامل کند.در حال حاضر، بیش از پیش، وابستگی متقابل به یکدیگر را در جهان چند قطبی جدید، درک و تجربه می‌کنیم، جایی که جهانی شدن و نیازهای محلی اغلب در تعارض هستند، اما در عین حال نیاز به همزیستی دارند. اقتصاد دانش جای خود را به اقتصاد داده بزرگ و همچنین اقتصادی داده است که مجبور بوده است به عدالت اجتماعی و حیات پایدار رسیدگی کند. بعضی از رهبران تجاری، آن را «سرمایه‌داری آگاهانه» می‌نامند، یعنی منافع و اهداف خوب و مقتضی به یک اندازه برای ایجاد کسب و کار اهمیت دارند. بعضی از آن‌ها در نتیجه یک قانون جدید، استانداردهای بین‌المللی و ساختارهای گزارش دهی و فشار سرمایه‌گذار رخ می‌دهند؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که احساسی بیشتر از شفقت و انسانیت در بحبوحه دنیای VUCA دخیل باشد و بیشتر و بیشتر مشاغل را وادار به تفکر مجدد درباره هدف واقعی برای پایداری بلند¬مدت¬شان کند. معتقدیم که همه این روندها باعث به وجود آمدن نسل جدیدی از رهبری می‌شوند که با هدف و چشم‌انداز مصلحت عمومی برای متعادل کردن شرایط کسب و کار کوتاه‌مدت، هدایت می‌شوند.این رهبری جدید با چه چالش‌های مهمی در دنیای VUCA مواجه است؟دنیای VUCA به خاطر تغییرات سریع و غیر قابل پیش‌بینی، بی‌ثبات است. در حال حاضر، دنیای VUCA، هنجار و قاعده تجربه روزمره ما شده است. مدیران با انواع جدیدی از مشکلات که برنامه ثابت تجارت «پنج ساله» را در محیط به سرعت متغیر، کهنه و منسوخ می‌سازند، مواجه هستند. ما شاهد بی‌ثباتی در بازارهای مالی بوده‌ایم و دیده‌ایم که رویدادها و اتفاقات محلی در یک بازار، باعث سونامی در بازارهای جهانی می‌شوند. وثیقه‌های «بد و نامناسب» وام مسکن در ایالات متحده در سال 8-2007 یکی از نمونه‌های برجسته و قابل توجه است. سرعت تغییر در شیوه‌های انجام کسب و کار، بیشتر از همیشه است و به خاطر دستاوردهای تکنولوژی و جهانی شدن تشدید می‌شود.تزلزل و تردید علیرغم تضمینی که «بزرگ داده» بیش از همیشه به ما می‌دهد، ما را احاطه کرده است. در زندگی حرف‌هایمان واقعاً نمی‌دانیم که یک هفته بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد (گاهی در زندگی شخصی‌مان هم صدق می‌کند). همان‌طور که اقتصاددان بانک انگلیس، اندی هالدین اشاره کرده است: «تعریف کردن کامل وضعیت آینده جهان و ارزیابی احتمال وقوع آن، بسیار فراتر از محدودیت‌های شناختی انسان است». علیرغم اینکه در مقایسه با گذشته اطلاعات بیشتری در اختیار داریم، اطمینان کمتری در مورد بازارهای مالی، اقتصاد جهانی و پیشرفت‌های سیاسی داریم. بیماری‌ها، سناریوهای تغییر آب و هوا، کمبود منابع، مدل‌سازی اقتصادی که باعث کاهش اعتماد شده‌اند و در حال حاضر، تزلزل و عدم اطمینان در مورد نحوه فراهم کردن تضمین و وثیقه مالی از جمله برنامه‌های بازنشستگی، زندگی شخصی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

هرمنوتیک دانش
محمد اعظمی
سیگنال D در جراحی عمومی
حامد قلی زاده
رهیافتی بر کارآفرینی و اشتغال بانوان با رویکرد فقهی
سیدمصطفی احمدی سیستانی
دفاع پیروز
سید‌علی خامنه‌ای
کوچول و قانون های کوچولی
فرشید قلی‌ پور
فرهنگ تفسیر رویا
تونی کریسپ
معشوقه‌هایم از من بزرگترند
اصغر علی کرمی
تبارشناسی حیوان کشی (جلد اول)
عباس اسکندری
منابع انرژی تجدیدپذیر
محسن سلیمانی
پیشی چشم طلایی
آزاده طاهانی
به ابری که نمی بارد
رضا بردبار
مسائلی در حسابان (جلد دوم)
کاظم اجلالی
مدرسه میلیاردرها
راب سی یرز
بیو بیو بیو
ابراهیم دمشناس
شب به خیر، خوب بخوابی!
دایان دی‌گروت
محاکمه و بررسی در تاریخ و عقائد و احکام باب و بهاء (مجلد اول)
علامه حسن مصطفوی
فیزیولوژی ورزشی ۱
شارون ای. پلومن
مطالعات اجتماعی مرگ
هاجر قربانی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان