دانلود کتاب صوتی با تنبلی بجنگیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی با تنبلی بجنگیم

کتاب صوتی با تنبلی بجنگیم نوشته نازنین آذرسا است و با صدای خود مؤلف منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند بیشتر از قبل در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

درباره کتاب با تنبلی بجنگیم

تنبلی واژه‌ای به‌غایت پراستفاده، با تنوع کاربرد در تمامی زمینه‌های زندگی بشری. اما تنبل کیست؟ به طور کلی، تنبلی یعنی گریز از کارهایی که لازم است انجام بشوند. تنبلی دلایل متعددی دارد. مثلا گاهی اوقات بعضی از کارها خسته‌کننده‌ هستند، آنقدر خسته‌کننده که انجام آنها دشوار می‌شود یا گاهی انجام کار به طور انفرادی مشکل است و در نتیجه انگیزه‌ی شروع کار از دست می‌رود. دلیل تنبلی هرچه که باشد، باید برای درمان آن اقدام کرد. با درمان تنبلی انرژی شگرفی به زندگی ما تزریق می‌شود و شادابی و نشاطی که به همراه دارد زندگی را زیباتر خواهد‌ کرد.

در این کتاب گویا که چکیده ای از اطلاعات سودمند در این زمینه می باشد راه حل های مفیدی برای مقابله با تنبلی آورده شده است.

پس اگر شما هم در حال مقابله با تنبلی خود هستید و حوصله خانوادن مقالات و کتاب های فراوان را ندارید حتما این کتاب صوتی مفید را بشنوید.

شنیدن کتاب با تنبلی بجنگیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب با تنبلی بجنگیم

خودتان را در قبال دیگران پاسخگو بدانید

فردی را از اهداف و برنامه‌ها مطلع کنید و از وی بخواهید تا روند پیشرفت شما را ارزیابی کند؛ در واقع، شما با این کار، خودتان را در مقابل وی پاسخگو خواهید یافت. این فرد می‌تواند یک دوست صمیمی، عضوی از خانواده یا حتی رئیس شما باشد.

وقتی ما فقط در مقابل خودمان مسئول و پاسخگو هستیم، ممکن است گاهی اوقات، خودمان را با بهانه و توجیه، قانع کنیم و در واقع، به خودمان سخت نگیریم؛ البته شاید در مواقعی هم بتوانیم از عهده این مهم برآییم.

اما قطعا، وقتی پای مسائل حساس و مهم‌تر وسط باشد، ممکن است مسائلی را به اصطلاح نادیده گرفته و رد کنیم. اما وقتی خودمان را در مقابل کسی به پاسخگویی متعهد می‌کنیم، می‌توانیم انگیزه کافی و لازم برای مواجه با آن بهانه‌ها را پیدا کرده و خودمان را به ادامه مسیر متقاعد سازیم.

تعارف مانعی برای تنبلی

همان تعارف و معذوریت ما با آن فرد می‌تواند تا حد بسیار زیادی جلوی تنبلی کردن‌های ما را بگیرد.

به همین دلیل، بسیاری معتقدند بهتر است فردی را انتخاب کنید که با وی خیلی احساس راحتی نداشته باشید و نظر و برداشتش درباره شما هم برای‌تان اهمیت بالایی داشته باشد.

در آن صورت، تا حد زیادی می‌توانید مطمئن باشید که خودتان را مجبور خواهید کرد که علی رغم خستگی و وسوسه به استراحت، قدم لازم را بردارید و به پیش بروید.

دلیل واقعی تنبلی

هر کدام از ما، برای هدف‌های خودمان، دلایلی داریم؛ دلایلی کاملا متفاوت؛ نکته مهم اینجاست که ما باید به طور کامل از تمامی دلایل پشت پرده و انگیزه‌ها مطلع باشیم.

گاهی اوقات یافتن این دلایل به آن آسانی‌ها که فکر می‌کنید نیست؛ شاید لازم باشد وقت بگذارید و درون‌تان را بکاوید تا دلیل واقعی را بیابید.

تنها در این صورت است که می‌توانیم به هنگام احساس تنبلی، بر آن غلبه کنیم و با انرژی به راه‌ خود ادامه دهیم. ضمن اینکه نگرش‌مان نسبت به زندگی و مسیر آینده‌‌مان نیز از وضوح بیشتری هم برخوردار خواهد شد.

نظرات کاربران

Sadegh Ghavami
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

خب کتاب قشنگی بود میشه گفت لذت بردم ازش چون خودم فکر میکردم فرد تنبلی ام اما فهمیدم این حرکت من تنبلی نیست بلکه طبیعیه محتوی کتاب در کل می تونه برای همه مفید باشه ممنون از نویسنده عزیز

amir
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

بسیار به من کمک کرد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان