دانلود کتاب صوتی پلیس جدید با صدای مهیا بوستانچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پلیس جدید اثر کیت تامپسون

دانلود و خرید کتاب صوتی پلیس جدید

معرفی کتاب صوتی پلیس جدید

کتاب صوتی پلیس جدید نوشته کیت تامپسون است و با ترجمه شهلا انتظاریان و صدای مهیا بوستانچی در انتشارات واوخوان منتشر شده است.

درباره کتاب پلیس جدید

پلیس جدید یک رمان فانتزی کودکانه نوشته کیت تامپسون است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. داستان آن در کینورا، ایرلند، روایت می‌شود. این کتاب داستان نوجوانی به نام جی جی است. وقتی مادر جی جی به او می‌گوید زمان همان چیزی است که برای تولدش می‌خواهد، جی جی تصمیم می‌گیرد کمی زمان برای ا. پیدا کند. او خودش را برای یک کار غیرممکن آماده می‌کند. تا اینکه همسایه آن‌ها رازی را فاش می‌کند. جایی وجود دارد که زمان در آن ایستاده است - حداقل شایعه‌ها این را می‌گویند. جی جی می‌خواهد به آنجا سفر کند، اما اوضاع آن‌قدرها هم آسان نیست. تز طرفی دیگر پلیسی در شهر است که مانند جی جی عاشق موسیقی است اما او فراموش کرده چرا می‌خواسته پلیس شود. تامپسون به طرز ماهرانه‌ای این دو روایت به ظاهر جدا از هم را در سراسر رمان در هم می‌آمیزد. نقطه مشترک بین آن‌ها موسیقی است که به معنای واقعی کلمه در رمان جریان دارد. فصل‌ها با نت‌های آهنگ‌های سنتی ایرلندی مشخص می‌شوند که عناوین آن‌ها علاوه بر وابستگی شدید همه شخصیت‌ها به موسیقی، به داستان مربوط می‌شود. در پایان رمان، تامپسون هر دو داستان را به هم پیوند می‌دهد و پایانی هیجان‌انگیز برای یک کتاب واقعاً لذت‌بخش ایجاد می‌کند.

تامپسون برای کتاب پلیس جدید برنده دو جایزه مهم سالانه شد جایزه کتاب کودکان ویتبرد و جایزه داستانی کودکان گاردین.

شنیدن کتاب  پلیس جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام عنوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پلیس جدید

جی‌جی عرق سردی روی ستون فقراتش حس کرد. اولین بار نبود که چنین چیزی می‌شنید، ولی اولین باری بود که آن‌را کاملا لمس می‌کرد. هلن ادامه داد: «خب، کشیش‌ها موفق نشدند این باورها و خرافات را از بین ببرند. بعد به این فکر افتادند که از دست یک چیز دیگر خلاص شوند، موسیقی. فکر کردند اگر موسیقی را حذف کنند، خرافات حاشیه آن هم از بین می‌رود. البته همه کشیش‌ها هم اینطور نبودند. کسانی هم بودند که برای باورهای قدیمی احترام قایل بودند و یک جورهایی با آن کنار می‌آمدند. حتی کشیش‌هایی هم بودند که خودشان سازی می‌زدند...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان