دانلود کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک) با صدای محمود هادی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک) اثر گری کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک)

میکروکتاب صوتی فقط یک کار؛ چگونه می‌توانی بزرگ‌اندیش باشی؟ از گری کلر و جی پاپاسان و ترجمهٔ حمیده رستمی و با صدای محمود هادی زاده است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک)

کتاب صوتی (میکروبوک) فقط یک کار خلاصه‌ای کاربردی از کتاب فقط یک کار است. 

بیشتر مردم هر چند وقت یک‌بار فهرستی از کارهایشان تهیه می‌کنند تا همهٔ وظایفی را که به‌عهده دارند و کارهایی را که باید انجام شود، پیگیری کنند. اما وقتی آدم چنین فهرستی داشته باشد، از کجا بداند کدامش را باید اول انجام بدهد؟ حالا بگو تو اول کارهای ساده و پیش‌پاافتاده را انجام می‌دهی یا کارهایی را که بیشتر از همه وقتت را می‌گیرد؟ شاید هم صرفاً به ترتیبی که در فهرستت نوشته‌ای جلو بروی و آنها را انجام بدهی. این رویکردها مؤثر واقع نمی‌شوند چون به این نکتهٔ مهم که همهٔ کارها به یک اندازه مهم نیستند، اشاره نمی‌کنند.

درواقع ممکن است که فقط چندتا از آنها خیلی مهم باشد و درنتیجه، باید بالاترین اولویت را به این چندتا داد. پیامدهای این اصل مشخص است: موارد موجود در فهرست کارهایت به یک اندازه مهم نیستند و فقط تعداد کمی از آنها بیشترین سهم را در موفقیتت دارند. کارها و وظایفت را اولویت‌بندی کن تا بر آنهایی تمرکز کنی که بیشترین سهم را در دستیابی به نتایج دلخواه دارند.

این میکروکتاب به شما می‌آموزد که چگونه با کارهایتان برخورد کنید، چگونه از پس آن‌ها برآیید، چگونه به جنگ آن‌ها بروید و با آن‌ها دوست شوید و درنهایت، چگونه موفق شوید.

 شنیدن کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی فقط یک کار (میکروبوک)

 وقتی آرتورگینس اولین آبجوسازی‌اش را راه انداخت، معلوم بود نقشه‌هایی بسیار بزرگ‌تر از صرفاً تولید چندتا بشکه آبجوی استاوت در سر دارد، چون اجاره‌نامه‌ای نُه‌هزار ساله برای ساختمانی مشابه کارخانه‌ای که داشت، امضا کرد. وقتی ایدهٔ هری پاتر به ذهن جی. کِ. رولینگ راه یافت، او هفت کتاب در مورد زندگی در هاگوارتز را در ذهنش به‌تصویر کشید درصورتی‌که هنوز حتی فصل اولِ اولین کتابش را هم ننوشته بود. هر دوی این آدم‌ها فوق‌العاده موفق شدند و میزان موفقیت‌شان بسیار بالا بود چون از بزرگ‌اندیشی نترسیده بودند؛ یعنی حتی قبل از اینکه کارشان را برای دستیابی به موفقیت شروع کنند، رؤیای آن را در سر می‌پروراندند. به‌سختی می‌شود باور کرد که اگر آنها در وهلهٔ اول آن‌قدر بزرگ فکر نکرده و چشم‌اندازی چنان وسیع را در ذهنشان به‌تصویر نکشیده بودند، می‌توانستند به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کنند. بااین‌حال، در سر پروراندن ایده‌های بزرگ یا دستاوردهای بزرگ و چشمگیر برای بیشتر مردم دلهره‌آور است و افکاری منفی مثل احساس ترس و آشفتگی و ناامیدی را تداعی می‌کند. و این افکار منفی معمولاً مردم را از بزرگ‌اندیشی بازمی‌دارد. وقتی نتوانیم افکاری بزرگ در سر بپرورانیم و اجازه بدهیم این تداعی‌های منفی بر ذهنمان مسلط شوند، کوچک‌اندیش می‌شویم و سیر نزولی طی می‌کنیم. عملاً باعث محدودیت دستاوردهای بالقوه‌مان می‌شویم و خودمان را محکوم می‌کنیم که زندگی متوسطی داشته باشیم. مثلاً همین علم را در نظر بگیر که اگر هیچ‌کس جرئت نمی‌کرد فکرِ احتمالاتِ تصورناپذیری مثل نفس کشیدن انسان زیر آب یا پرواز در آسمان یا کشف فضا را به ذهنش راه بدهد، بی‌بروبرگرد پیشرفتش متوقف می‌شد. تاریخ نشان داده که ما در تشخیص و برآورد محدودیت‌هایمان به‌شدت ضعیف عمل کرده‌ایم و بنابراین نباید بگذاریم این محدودیت‌ها که فقط در خیالات ما وجود دارند، آمال و آرزوهایمان را محدود کنند. موفقیت مستلزم اقدام است و اقدام هم مستلزم فکر. اما برای دستیابی به نتایجی فوق‌العاده عالی، اول باید افکاری بزرگ در ذهن بپرورانیم و بعد دست‌به‌کار شویم؛ یا به‌عبارتی، اقداماتمان باید بر اساس بزرگ‌اندیشی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان