دانلود کتاب صوتی راز ترجمه نفیسه معتکف + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی راز

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۵.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز

کتاب صوتی راز نوشتهٔ راندا برن با ترجمهٔ نفیسه معتکف و گویندگی حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون نسخه از آن فروش رفته‌است. جنجال‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد و در برنامه‌های متعدد تلویزیونی دربارهٔ آن صحبت شده‌است. فیلمی نیز، به همین نام، ساخته شده‌است. موضوع اصلی کتاب راز درک بهتر قانون جذب است. این کتاب برای این نوشته شده است که شما بتوانید قانون جذب را بهتر درک کنید تا با استفاده از آن بتوانید نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرید و زندگی تان را متحول کنید.

درباره کتاب صوتی راز

بخش‌هایی از کتاب صوتی راز در طول قرن‌ها در روایات شفاهی‌، ادبیات‌، ادیان و فلسفه‌ها یافت شده است. راز شامل حکمت معلمان امروزی است - مرد و زن که از آن برای دستیابی به سلامتی‌، ثروت و خوشبختی استفاده کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از دانش راز‌، داستان‌های قانع‌کننده‌ای را برای ریشه‌کن کردن بیماری‌، به‌دست‌آوردن ثروت گسترده‌، غلبه بر موانع و دستیابی به آنچه بسیاری غیرممکن می‌دانند‌، افشا می‌کنند.

در این کتاب نویسنده بر این باور است که افکار انسان می تواند مستقیما دنیای خارج را دگرگون سازد. این کتاب بر مبنای یک فیلم مستند که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده بود، نوشته شده است. فیلم راز از مجموعه مصاحبه با افراد مختلف تهیه شده است و قصد اثبات قانون جذب را دارد. یعنی شما می توانید با اعتقاد به یک خواسته و تفکر چندباره به آن وحفظ اندیشه مثبت در مورد آن و در نهایت جذب آن، خواسته خود را بدست آورید. در کتاب صوتی راز یاد می‌گیرید که چگونه از راز در همه ابعاد زندگی خود استفاده کنید - پول‌، سلامتی‌، روابط‌، خوشبختی و هر تعاملی که در دنیا دارید. شما شروع به درک قدرت پنهان و غیرقابل استفاده در درون خود خواهید کرد‌، و این مکاشفه می‌تواند شادی‌بخش هر جنبه‌ای از زندگی شما باشد.

کتاب صوتی راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی راز به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مثبت و رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راز

دستیابی به راز تحولی اقعی برای من بود، چون با پدری منفی‌باف که خیال می‌کرد افراد پولدار همه را می‌چاپند هر کسی که پول دارد سر دیگری کلاه می‌گذارد، بزرگ شدم. بنابراین با باورهای زیادی در مورد پول بزرگ شدم؛ اینکه اگر پول داشته باشی آدم بدی هستی، فقط آدم‌های شیطان صفت پل دارند، پول علف خرس نیست. “خیال می‌کنی من راکفلر هستم؟” این عبارت موردعلاقه‌ی پدرم بودم. بنابراین من طوری بزرگ شدم که واقعا خیال می‌کردم زندگی سخت است. تا اینکه با دبلیو کلمنت استون آشنا شدم و ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ام را شروع کردم.

وقتی با استون کار می‌کردم، او می‌گفت: ‘’دلم می‌خواهد هدفی برای خودت تعیین کنی که خیلی مهم باشد تا وقتی به آن رسیدی، سرت سوت بکشد و بدانی که صرفا به دلیل هر آنچه به تو یاد دادم بوده که به این هدف نائل شدی. در آن زمان من سالی هشت هزار دلار درآمد داشتم. بنابراین گفتم: “دلم می‌خواهد یکصد هزار دلار در سال پول دربیاورم. در آن موقع، خودم هم نمی‌دانستم چطور می‌توانم چنین کاری کنم. نه امکاناتش را داشتم، نه راهبردی. اما صرفا گفتم: “اعلام می‌کنم که به این مورد اعتقاد دارم و طوری عمل می‌کنم که گویی حقیقت دارد و پول را درمی‌آورم.” بنابراین این کار را کردم.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر 5380860
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

کتابی فوق العاده هس

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان