دانلود کتاب صوتی هنر دستیابی با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر دستیابی اثر برنارد راث

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر دستیابی

معرفی کتاب صوتی هنر دستیابی

کتاب صوتی «هنر دستیابی» نوشتهٔ برنارد راث با ترجمهٔ سید ساجد متولیان و گویندگی حامد خدادادی در انتشارات آریانا قلم منتشر شده است. چگونه از خیال‌بافی دست بکشید، شروع کنید و فرمان زندگی را خودتان به دست بگیرید. مغز پیچیده است و همیشه در تلاش است تا بهترین اهداف ما را خراب کند؛ اما می‌توانیم مراقب باشیم. ما می‌توانیم عادت‌هایی ایجاد کنیم که زندگی ما را بهتر کند. در کتاب هنر دستیابی، راث بینش‌های قابل‌توجهی را که ناشی از تفکر طراحی است که قبلاً برای حل پروژ‌ه‌های بزرگ استفاده شده است، به کار می‌بندد تا به ما کمک کند قدرتمان برای تغییرات مثبت را باور کنیم. قدرتی که همهٔ ما آن را درون خود داریم. دست‌یابی را می‌توان آموخت. دقیقاً مثل عضله است. وقتی یک بار یاد گرفتید که چگونه آن را انعطاف‌پذیر کنید می‌توانید با چالش‌های زندگی روبه‌رو شوید و به اهدافتان برسید.

برنارد راث، بنیان‌گذار مدرسهٔ استفورد قدرت تفکر طراحی را برای کمک به شما در دست‌یابی به اهدافی که هرگز فکر نمی‌کردید به شما معرفی می‌کند.

درباره کتاب هنر دستیابی

در این کتاب، پروفسور برنارد راث، استاد با سابقۀ دانشگاه استنفورد، با بهر‌ه‌گیری از رویکرد تفکر طراحی و تجربۀ پنجاه سالۀ معلمی خود، خِردی ناب و راهکارهایی عملی در اختیارمان قرار می‌دهد تا بتوانیم از درجا زدن و به دور خودگشتن دست بکشیم و گامی عملی به سوی اهدافمان در زندگی برداریم. این کتاب در بخش‌های مختلف تأکید می‌کند که باید وارد میدان عمل شوید و انجام دهید؛ حتی اگر شکست بخورید. لازم است برای دستیابی به هدف‌هایتان حرکت کنید و ننشینید تا تمامی جوانب مسئله را بررسی کنید؛ انجام بدهید و با گرفتن بازخورد و اصلاح مسیر به مقصدتان برسید.

زبان ساده و صمیمی، مثال‌ها و داستان‌هایی از تجربیات شخصی نویسنده، در خواننده احساس همدلی ایجاد می‌کند. این کتاب کمک می‌کند بسیاری از پیش‌فرض‌ها و موانع ذهنی خودمان را به چالش بکشیم، به مسائل اطرافمان به چشم یک فرصت نگاه کنیم و به کمک هنر تفکر طراحی از آن‌ها بهره ببریم.  راث ما را از طریق سلسله بحث‌ها، داستان‌ها، توصیه‌ها و تمرین‌هایی راهنمایی می‌کند و به ما کمک می‌کند تجربهٔ متفاوتی را در زندگی خود ایجاد کنیم. او بینش‌های ارزشمندی را در اختیار ما قرار می‌دهد که ما می‌توانیم از آن‌ها برای به‌دست‌آوردن اعتماد به نفس جهت انجام کارهایی که همیشه می خواستیم استفاده کنیم و بر موانعی که مانع از رسیدن به پتانسیل‌هایمان می‌شود ، غلبه کنیم.

کتاب هنر دستیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
۷۸,۴۰۰
۳۰%
تومان