دانلود کتاب صوتی از دولت عشق با صدای راضیه رستمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دولت عشق اثر کاترین پاندر

دانلود و خرید کتاب صوتی از دولت عشق

انتشارات:انتشارات گیوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب صوتی از دولت عشق نوشته مشهور کاترین پاندر است که با ترجمه نسرین روزبهانی و صدای راضیه رستمانی منتشر شده است. این کتاب به بیداری بعد معنوی و روح انسان‌ها کمک می‌کند.

درباره کتاب از دولت عشق

عشق شخصی را می‌توان با نشان دادن مهربانی، عطوفت، علاقه، تایید، توجه و قدردانی نسبت به افراد خانواده ابراز کرد. عشق غیر شخصی اساساً به معنی توانایی همراهی با افراد است، بدون وجود هیچ نوع دلبستگی شخصی یا وابستگی عاطفی. برای ایجاد عشق غیرشخصی و داشتن حسن نیت نسبت به همکاران و همه کسانی که در دنیای کاری ما تعامل دارند، تکرار این عبارت می‌تواند بسیار موثر باشد «بدون هیچ نوع وابستگی، من همه مردم را دوست دارم و همه مردم هم مرا دوست دارند.»

این کتاب بر جملات تاکیدی مثبت و تاثیر آنها در زندگی تاکید می‌کند. کاترین پاندر معتقد است که عشق در باطن ما جای دارد و ما می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. تمام آنچه که با محبت به دست می‌آید، شفا و سلامتی، عشقی، توانگری و شادی در وجود ما نهفته است و تنها باید راه رسیدن به آن پیدا کنیم. با کمک عشق الهی که یکی از قوای ذهن ما است می‌توانیم به تمام چیزهایی دست یابیم که در زندگی به دنبال آن هستیم.

شنیدن کتاب از دولت عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با کمک نیروی عشق زندگی خود را متحول کنید و به دنیا کمک کنید، کتاب از دولت عشق به شما کمک می‌کند.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر، کشیش معروف و محبوب آمریکایی است. او کلیسایی با عنوان «یکپارچه» تاسیس کرده که دنبال کنندگان زیادی در بین مسیحیان دارد. پاندر نویسنده کتاب‌های معنوی مختلفی از جمله قانون شفا، قانون توانگری و از دولت عشق است.

بخشی از کتاب از دولت عشق

عشق درون شماست

شاید شما به چنین گروه‌هایی دسترسی نداشته باشید. اما به هر حال می‌توانید از قدرت عشق الهی بهره‌مند شوید. همه عشقی که برای شفا، موفقیت و روابط شاد انسانی نیاز دارید در درون شما است. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی شماست. لازم نیست بیرون از خود به دنبال عشق باشید. می‌توانید عشق درونی‌تان را از طریق اندیشه، کلام، رفتار و دعاهای تاکیدی بیرون بکشید. به این ترتیب می‌توانید قدرت عشق الهی را به طور تمام و کمال تجربه کنید و تاثیر آن ‌را در زندگی افراد مختلف، موقعیت‌ها وشرایطی که برایتان مهم هستند، ببینید.

یکی از جامعه‌شناسان معروف دنیا در دانشگاه هاروارد، درباره‌ی قدرت عشق، تحقیقاتی انجام داده است. گروهی از دانشمندان تحت راهنمایی او مطالعاتی در این زمینه انجام دادند. نتایج تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که انسان می‌تواند عشق را، مانند همه چیزهای خوب دیگر، آگاهانه درون خود بپروراند. آن‌ها معتقدند هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم عشق را مانند همه فضیلت‌های خوب دیگر درون خود پرورش دهیم.

پس اگرظاهراً، عشق شما را نادیده گرفته و یا رهایتان کرده، لزومی ندارد که احساس نا امیدی و سرخوردگی بکنید. کسانی که با تلخی می‌گویند زندگیشان خالی ازعشق است، به اشتباه جایی بیرون از خودشان به دنبال عشق می‌گردند. حالا متوجه شدید که عشق در ابتدا درون خود شماست و می‌تواند از طریق افکار، احساسات، کلام و رفتار شما آزاد شود، و زمانی که پرورش این عشق درونی را آغار کردید، می‌توانید ثابت کنید که روش معنوی، علمی و رضایت‌بخش خودتان را پیدا کرده‌اید. در اینصورت دیگر تحت تاثیر وضعیت و موقعیت افراد قرار نمی‌گیرید. به دنیای خود مسلط می‌شوید؛ بدون هیچ گونه ترس، آسیب، نا امیدی و سرخوردگی.

عشق؛ درست مانند یک نیروی الکتریکی شروع به تابیدن می‌کند. همه دنیایتان روشن می‌شود و همه‌ی افراد، موقعیت‌ها و شرایط درست به سمت شما می‌آیند و باعث موفقیت و شادمانی شما می‌شوند. به زودی خواهید فهمید به جای اینکه به دنبال رحمت دنیا باشید، جهان به افکار و احساسات شما پاسخ مثبت می‌دهد. مادامی که افکار و احساسات شما عشق تولید می‌کند، جهان به طور شگفت‌انگیزی به این مهربانیتان پاسخ می‌دهد وهمه‌ی این‌ها مدیون دولت عشق است.

قدرت عشق و حل مشکلات ازدواج

افراد در زمینه‌های مختلف زندگی به قدرت عشق پی می‌برند. عشق درعرصه روابط انسانی هم قدرتمند است.

خانم خانه‌داری برایم از مشاجره با شوهرش گفت و اینکه بعد از آن همسرش با عصبانیت خانه را ترک کرده. او یاد گرفته بود که عشق در باطن انسان قرار داد و می‌توان آن را به بیرون فرستاد، پس سعی کرد آن را دراین بحران زناشویی به کار بگیرد. او بارها و بارها به آرامی این عبارت را با خود تکرار کرد: " من برای نجات زندگی‌ام به عشق الهی متوسل می‌شوم. از عشق الهی می‌خواهم رابطه زناشویی ما را تقویت کند و نجات دهد."

زمان زیادی طول نکشید که آرامش سراسر وجودش را گرفت. با آرامش شروع به تهیه شام کرد و ایمان داشت که همسرش به خانه برمی‌گردد و از طعم این غذا لذت می‌برد. (در دعواهای قبلی‌شان هیچ وقت اینطور نمی‌شد.) خیلی زود، صدای باز شدن در را شنید و همسرش با یک جعبه شیرینی و لبخند وارد شد.

بعد از آن‌ دعواهایشان خیلی کم‌ترشد و زود‌تر از آنچه که انتظار داشت آرامش به زندگی‌شان برگشت.

نظرات کاربران

کاربر 8548038
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

عشق موهبت بزرگی هست که نصیب هر کسی نمی شود ، اگر درکش کردی و با قلبت عاشق بودی اونوقت تمام دنیا بهت عشق می ورزند 🌟❤️

کاربر 7730295
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

بسیار زیبا بود ،خیلی لذت بردم و‌استفاده کردم, هم از متن کتاب و‌هم صدای دلنشین سرکار خانم رستمانی 🦋

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۹۰۰
تومان