دانلود کتاب صوتی لحظه های ناب و حقیقی با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لحظه های ناب و حقیقی اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی لحظه های ناب و حقیقی

معرفی کتاب صوتی لحظه های ناب و حقیقی

کتاب صوتی لحظه های ناب و حقیقی نوشته باربارا دی آنجلیس و با صدای هادی ابراهیمی است و صدای شرگان انورزاده در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب لحظه های ناب و حقیقی

آیا روزها و شب‌هایتان کارهایی انجام می‌دهید که با معنی و مفهوم‌اند و لبخندی به لب‌های شما می‌نشانند یا اینکه بیشتر وقت زندگ‌تان صرف کارهایی می‌شوند که خوشحالی و رضایت چندانی را برای شما به ارمغان نمی‌آورند؟

باربارا دی آنجلیس در مقدمه این کتاب توضیح می‌دهد که برای یک زندگی موفق و شاد باید به ندای درونی خود گوش دهید. او به شما کمک می‌کند خوشبختی و ارامش را درک کنید. او به شما یاد می‌دهد که اگر همین فردا زندگی شما پایان یابد جوری زندگی کنید که شاد باشید. 

خیلی از آدم‌ها زمانی که مشغول فعالیت خاصی هستند، به آن فعالیت توجه کافی را ندارند و به طور کامل تسلیم تجربه، احساس و یا ادراکی که در همان لحظه دارند نیستند. هروفت لحظه‌های زیادی را سپری می‌کنید بدون اینکه به راستی در آنها حضور داشته باشید، حس لحظه‌های خاص بسیار مشکل م‌شود. چون تنها چیزی که لحظه‌های ناب و حقیقی را می‌سازد حضور صد در صد در آن لحظه و احساس عمیق آن تجربه و آرامش آن است.

این کتاب به شما کمک می‌کند احساساتان را بهتر از هر زمانی درک کنید و از آن لذت ببرد.

شنیدن کتاب لحظه های ناب و حقیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۰۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۰۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان