دانلود کتاب صوتی من اعلام می کنم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی من اعلام می کنم

کتاب صوتی من اعلام می کنم نوشته جول اوستین با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور لطف خدا به دست آورید.

درباره کتاب من اعلام می کنم

کتاب صوتی من اعلام می‌کنم که از یکی از سخنرانی‌های جول اوستین در سال ۲۰۲۱ با همین عنوان تهیه شده است. این کتاب با ذکر دعاها و درخواست‌هایی از خداوند آغاز می‌شود.

پس از آن به او شرح می‌دهد که چطور ما باید نعمات خداوند را در زندگی حال و آینده خود اعلام کنیم. او می‌گوید که خداوند نعمات‌اش را برای ما کنار گذاشته است. و در آینده‌ای نه چندان دور به آنها خواهیم رسید. جول اوستین بیان می‌کند که با اعلام نعمات و الطاف خداوند، آنها را به زندگی خود هدایت می‌کنیم. وظیفه ما در برابر خواسته‌هایمان و خداوند به گفته او ما باید همیشه در حال ذکر و دعا باشیم و شکرگذار خداوند. ما باید زندگی خود را غرق در نعماتی ببینیم که خدا برایمان کنار گذاشته است. اینکه ما با دیده امید و شکرگذاری به زندگی نگاه کنیم باعث جذب الطاف بیشتری از جانب خداوند می‌شود.

از نظر ما گاهی برخی چیزها آن‌قدر رسیدن به آنها زیبا و از طرفی غیر ممکن است که محال است به آنها برسیم. حال آنکه برای خداوند غیرممکنی وجود ندارد. ما باید در دعاهای خود از خداوند به او بگوییم. با اندک توجهی در نعمت‌هایی که خدا به انسان ارزانی داشته به روشنی می‌توان به این مطلب دست یافت که همه نعمت‌ها از زیبایی و ارزش خاص بالایی برخوردارند؛ چرا که این نعمت‌ها در جهت رفاه و آسایش انسان است، تا اینکه انسان روزگار را به سختی و مشقت نگذراند.

این کتاب کمک می‌کند خداوند را بهتر درک کنید و عشقش را لمس کنید. 

شنیدن کتاب من اعلام می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال شادی و آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Lilith
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

صدای این خانم وحشتناکه تعجبم چه کسی به ایشون گفته مناسب گویندگی هستن متاسفانه کلی کتابها رو ایشون گویندگی کردن که کتابها بلاستفاده شده

کاربر 7463841
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

خانم آذرسا حتما زحمت زیادی برای گویندگی این کتاب کشیدند؛ اما من با صدای ایشون نتونستم خوب ارتباط برقرار کنم و توصیه من اینه اگر گویندگی رو دوست دارید بهتره دوره صداسازی و فن بیان بگذرونید

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱,۵۰۰
تومان