دانلود کتاب صوتی زنان توانمند با صدای نوتاش نیک‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان توانمند اثر لوئیز هی

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان توانمند

معرفی کتاب صوتی زنان توانمند

کتاب صوتی زنان توانمند نوشته لوئیز هی است و با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای نوتاش نیک‌نژاد منتشر شده است. این کتاب راهنمای همه‌ زنان به سوی زندگی موفق است.

درباره کتاب زنان توانمند

این کتاب با موضوع توانمندسازی زنان به سوی زندگی موفق است. لوئیز هی در این کتاب قصد ندارد زنان را علیه مردان بشوراند. بلکه او زن‌های را علیه باورهای غلط نهادینه شده‌شان می‌شوراند و از آنها می‌خواهد تا این باورهای غلط را در خود از بین ببرند و شروع به توانمندسازی خود کنند.

او در مقدمه کتاب صوتی زنان توانمند توضیح می‌دهد همه زنان، از جمله من و شما، از دوران کودکی خجالت‌زده و سرزنش شده‌اند و زندگی را مطابق برنامه‌ای پیش رفته‌اند که جامعه برای آن‌ها طراحی کرده است. او توضیح می‌دهد به زنان گفته‌اند که چه کارهایی می‌توانند بکنند و چه موقع و چگونه می‌توانند آن کارها را انجام دهند. او کودکی‌اش را به‌خاطر می‌آورد که به او یاد داده‌اند که دو قدم عقب‌تر از مردان راه برود. مدت‌ها طول کشید تا فهمید این رفتار هرگز طبیعی و عادی نیست و شایسته نیمی از جمعیت جهان نیست که این‌طور تربیت شوند. او شروع کرد باورهایش را تغییر داد و کم‌کم احساس ارزشمند بودن و عزت‌نفس را در خود تقویت کرد و هم‌زمان دنیای بیرونی‌اش هم تغییر کرد. او در این کتاب آن‌چه را که یاد گرفته است به زنان دیگر هم یاد می‌دهد. به‌ آن‌ها کمک می‌کند مسیرشان را تغییر دهند تا به آن‌چه می‌خواهند برسد. 

این کتاب به زنان کمک می‌کند از زیر فشار تبلیغات و جامعه برای حس ناکافی بودن بیرون بیایند و بتوانند خودشان را آن‌طور که هستند دوست داشته باشند و باور کنند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. 

شنیدن کتاب زنان توانمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب زنان توانمند

می‌خواهم با ذکر مثالی توضیح دهم که زنان چگونه در گذشته برنامه‌ریزی شده‌اند. مطلبی که با شما در میان می‌گذارم برگرفته از کتاب درسی سال‌های ۱۹۵۰ است.

۱. غذا را آماده کنید. از قبل برنامه‌ریزی کنید، حتی از شب قبل، تا به‌موقع غذایی لذیذ داشته باشید. با این کار به شوهرتان نشان می‌دهید که چقدر به فکر او هستید و به نیازهایش توجه دارید. اغلب مردان وقتی به خانه می‌آیند گرسنه هستند و چشم‌انداز یک غذای خوب بخشی از خوشامدگویی و استقبالی است که آن‌ها به آن احتیاج دارند.

۲. خودتان را آماده کنید. پانزده دقیقه قبل از ورود شوهرتان استراحت کنید تا وقتی او به خانه می‌رسد سرحال و با طراوت باشید. دستی به سر و رویتان بکشید و کمی آرایش کنید. موهایتان را با روبانی ببندید. ظاهری شاداب داشته باشید. او کاری سخت با آدم‌هایی خسته‌کننده را پشت سر گذاشته است. شما سعی کنید بیش از آن‌ها جالب باشید. این روز کسل‌کننده به طراوت احتیاج دارد.

۳. آت‌وآشغال‌ها را پاکسازی کنید. به بخش‌های اصلی خانه سری بزنید. اسباب‌بازی‌ها، کتاب‌های درسی، نوشت‌افزارهای بچه‌ها و … را از جلو چشم شوهرتان بردارید. سپس میزها را گردگیری کنید. در این‌صورت شوهرتان احساس می‌کند که به باغ بهشت پا گذاشته است، جایی با نظم و ترتیب. این شرایط روحیه شما را هم بهتر می‌کند.

۴. بچه‌ها را آماده کنید. چند دقیقه‌ای وقت صرف کنید و دست و روی فرزندانتان را بشویید. موهای آنان را شانه کنید و اگر لازم بود لباس‌هایشان را عوض کنید. بچه‌ها گنجینه‌های مهمی هستند. شوهر شما از دیدن سر و وضع مرتب آن‌ها لذت می‌برد.

۵. سروصدا را به حداقل برسانید. در لحظه ورود شوهرتان ماشینِ ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی و دستگاه خشک‌کن را خاموش کنید. بچه‌ها را به آرامش و سکوت تشویق کنید. از دیدن شوهرتان خوشحال شوید. با تبسمی گرم از او استقبال کنید. خودتان را از دیدن او شاد نشان دهید.

۶. بعضی کارها را نکنید. به‌محض دیدن او مسائل و مشکلاتتان را با او در میان نگذارید. اگر برای صرف شام دیر کرده است از او گله و شکایت نکنید. توجه داشته باشید او روزی سخت و پرمشغله را پشت سر گذاشته است. او را در شرایطی راحت قرار دهید. به او توصیه کنید که روی مبلی راحت تکیه بدهد یا دقایقی روی تخت‌خواب استراحت کند. برای او نوشیدنی خنک یا گرم آماده کنید. بالش او را مرتب کنید. به شوهرتان پیشنهاد کنید که کفش‌هایش را از پایش درآورید. با لحنی ملایم با او حرف بزنید. لحنی خوشایند داشته باشید. بگذارید استراحت کند و خستگی از تنش بیرون برود.

۷. به حرف‌هایش گوش بدهید. شما ده‌ها مطلب دارید که با او درمیان بگذارید، اما در لحظه ورود او به خانه زمان مناسبی برای این کار نیست. بگذارید ابتدا او حرف بزند.

۸. شب را از آنِ او کنید. هرگز گله نکنید که او شما را برای صرف شام یا گردش و سینما به بیرون نمی‌برد. به جای آن سعی کنید خستگی‌اش را درک کنید. نیاز او را به استراحت و خستگی درکردن تشخیص بدهید.

اشکالی متوجه هیچ‌کدام از کارهای فوق نیست به شرط آنکه بخواهید این کارها را بکنید؛ اما فراموش نکنید که تمام زنان آن روزگار برنامه‌ریزی شده بودند که این کارها را انجام بدهند. برنامه‌نویسی شده بودند که از خودشان بگذرند و به شوهرشان برسند. رعایت این موارد از زن موجودی مقبول می‌ساخت. برای مردها عالی بود اما برای زن‌ها عالی نبود. ما زنان امروزی باید درباره زندگی خود به‌طرزی جدید بیندیشیم. می‌توانیم همه چیز را مورد سؤال قرار دهیم، حتی آن کارهایی را که به‌عنوان وظایف روزمره انجام می‌دهیم: پخت و پز، نظافت، مراقبت از فرزندان، خرید از فروشگاه‌ها، رانندگی برای سایر افراد خانواده. باید همه کارهایی را که از دیرباز کرده‌ایم مورد تجدیدنظر قرار دهیم. آیا می‌خواهیم بقیه عمرمان را به‌شکلی بگذرانیم که تاکنون گذرانده‌ایم؟

نظرات کاربران

کاربر 6822514
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

معمای های ذهن آرام آرام حل میشه

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
۳۸,۲۲۰
۳۰%
تومان