دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه گروه مترجمان شنیدار و صدای مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب جذاب پدر پولدار پدر بی پول است. 

درباره کتاب پدر پولدار پدر بی پول

نویسنده در مقدمه کتاب توضیح می‌دهد که او دو پدر داشته است که یکی پولدار بود و دیگری بی‌پول. یکی از آن‌ها تحصیلات عالی داشت و بسیار با هوش بود و مدرک دکترا داشت و ۴ سال دوره‌ لیسانس را ظرف مدت کمتر از دو سال طی کرده بود و پدر دیگرش حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود.

هر دوی این مردان در زمینه‌ شغلی خودشان که تمام زندگی‌شان را صرف آن کردند بسیار موفق عمل کردند. هر دوی آن‌ها هم درآمد قابل توجهی داشتند. با این همه یکی از آن‌ها از نظر مالی تمام عمر درگیر مشکلات بود. دیگر هم یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی شد. یکی از آن‌ها وقتی فوت کرد ده‌ها میلیون دلار برای خانواده‌اش و کلیسایی که برای اجرای مراسم مذهبی به آن می‌رفت و مؤسسات خیریه به جای گذاشت. دیگری هم کلی قبض و صورت حساب به ارث گذاشت که باید پرداخت می‌شدند.

او می‌گوید به عنوان پسری جوان، در آن زمان داشتن دو پدر که اثری به‌سزا روی او داشتند، کاری سخت بود. او می‌خواست پسری خوب باشد و به حرف‌هایشان گوش کند، امّا هر دو پدر حرف‌هایی متفاوت می‌زدند. تضاد موجود میان نظرات آن‌ها، مخصوصاً زمانی که بحث پول مطرح بود، آن‌قدر زیاد می‌شد که با حس کنج‌کاوی و زمینه‌ای برای تغییر بزرگ شد. سپس تصمیم گرفت مدتی طولانی را برای فکر کردن به حرف‌های آن‌ها صرف کند.

او در ادامه به این موضوع می‌پردازد که یکی از عللی که ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر می‌شوند و طبقهٔ متوسط جامعه در قرض و بدهکاری بیش‌تری فرومی‌روند این است که مسائل مرتبط با پول، در خانه آموزش داده می‌شوند نه در مدرسه.

اکثر ما مسائل پولی را از والدینمان یاد می‌گیریم. در این صورت، پدر یا مادر بی‌پول چه چیزی را می‌تواند به فرزندش یاد بدهد؟ آن‌ها فقط می‌گویند: «در مدرسه بمان و سخت درس بخوان». احتمالاً کودک با نمرات عالی، امّا برنامه‌ریزی ذهنی و مالی ضعیف فارغ‌التحصیل خواهد شد. او تمام این چیزها را در آغاز جوانی یاد گرفته است. نویسنده در این کتاب، با زبانی داستانی به روایتی از زندگی دوران کودکی خود می‌پردازد و دو برداشت از زندگی اقتصادی و مالی در جامعه را با هم مقایسه می‌کند. او می‌خواهد مدرسه‌ای برای جمع ثروت بسازد. 

پدر پولدار پدر بی پول بیش از ۳۲ میلیون نسخه فروخته است و به بیش از ۵۱ زبان ترجمه شده و در بیش از ۱۰۹ کشور منتشر شده است. این کتاب بیش از ۶ سال در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده است.

مجموعه‌ای از کتاب‌ها و محصولات مرتبط با این کتاب ساخته و عرضه شده است و نقدهای مثبتی از برخی منتقدان زیادی گرفته است. اپرا وینفری مجری برنامه تاک‌شو و غول رسانه‌ای آمریکایی این کتاب را در برنامه خود معرفی کرده است. یکی دیگر از حامیان مشهور این کتاب، ویل اسمیت است، که در مصاحبه‌های خود گفته است با خواندن این کتاب به پسرش در مورد مسئولیت مالی آموزش داده است. همچنین دیموند جان، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور در زمینه مد آمریکایی، این کتاب را یکی از کتاب‌های موردعلاقه خود نامیده است. 

شنیدن کتاب پدر پولدار پدر بی پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سرشار از موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

رابرت کیوساکی به تدریج در حوزه‌های گسترده و متنوعی سرمایه‌گذاری کرده و توانست به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق تبدیل شود.

کیوساکی در طول فعالیت مالی و تجاری خود، تجاربی را کسب کرد و از آنها برای ایجاد ساختار آموزش مهارت‌های کسب و کار خود استفاده کرد. محور آموزش‌های مالی رابرت کیوساکی، پیرامون مفهومی به نام «آموزش مالی» است. در این مفهوم افراد آموزش می‌بینند تا در حوزه‌های گوناگونی مانند کسب و کارها، بورس اوراق بهادار و ... سرمایه‌گذاری کنند به طوری که بتوانند در بلند مدت از وابستگی به کار کردن و دریافت دستمزد رها شوند. بر اساس آموزش‌های کیوساکی، تحصیلات دانشگاهی زیاد برای به دست آوردن شغل بهتر با دستمزدهای بیشتر راه موفقیت نیست. بلکه افراد باید به روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای جانبی و تجارت شخصی بیندیشند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کیوساکی اکنون شرکت مشاوره اقتصادی و آموزش مهارت‌های کسب و کار به نام «پدر پولدار» دارد که برگرفته از نام مهمترین کتابش، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۲۱,۶۰۰
۱۰%
تومان